Ajankohtaiset

<< Takaisin

null Asiakastyytyväisyyskyselyllä tunnistamme toimintamme kehittämistarpeita

Pohjois-Savon TE-toimisto on käynnistänyt säännölliset asiakastyytyväisyyskyselyt yritysasiakkailleen. Lyhyt kysely yrityksen kokeman palvelun hyödyllisyydestä lähetetään kerran kuukaudessa toukokuusta 2018 alkaen niihin yrityksiin, joissa TE-toimiston asiantuntija on tehnyt yrityskäynnin.  Kyselyn tavoitteena on saada tietoa käynnin merkityksellisyydestä yrityksen toiminnan kannalta ja tunnistaa toiminnan kehittämistarpeita. Kysely täydentää valtakunnallista TE-palveluiden palvelutyytyväisyyskyselyä.

Pohjois-Savon TE-toimisto jalkautuu aktiivisesti yrityksiin, ja tekee yrityskäyntejä viikottain n. 40. Vuonna 2017 TE-toimisto teki n. 1500 yrityskäyntiä.

Päivitetty: 06.07.2023