Ajankohtaiset

<< Takaisin

« Takaisin

Koronaepidemian vaikutukset Etelä-Pohjanmaan TE-toimiston asiakaspalveluun

Noudatamme asiakaspalvelussamme THL:n ja AVI:n ohjeita. Koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi kaikki mahdolliset asiakaskontaktit hoidetaan toistaiseksi sähköisesti tai puhelimen välityksellä. Kun toimit TE-toimiston ja terveydenhuoltoviranomaisten antamien ohjeiden mukaisesti, työttömyysturvaoikeutesi säilyy ennallaan.

 

Sähköisen Oma asiointi -palvelun kautta voit asioida verkossa vuorokauden ympäri. Palvelun kautta voit tarvittaessa jättää yhteydenottopyynnön.

 

Asiakastapaamiset muutetaan puhelin- tai videopuhelutapaamisiksi. Kun vastuuvirkailija ottaa sinuun yhteyttä, vastaathan 0295-alkuisesta numerosta saapuvaan puheluun.

Myös asiakastilaisuuksia saatetaan perua tai järjestää muulla tavoin. Myös palveluntuottajia on ohjeistettu toimintatavoista.

 

Tietoa päivitetään paikallisille verkkosivuillemme sekä sosiaalisen median kanaviin sitä mukaa, kun sitä saadaan. Seuraathan aktiivisesti tiedotteita.


Oma
asiointi