« Takaisin

Lapin TE-toimiston asiakaspalvelu koronavirustilanteen johdosta

Koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi ja TE-toimiston palvelukyvyn turvaamiseksi palvelemme asiakkaitamme pääsääntöisesti sähköisen Oma asiointi -palvelun kautta verkossa sekä puhelimitse/sähköpostitse. Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaiden verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Puhelinpalveluissa voi olla tilanteesta johtuen ruuhkaa, joten suosittelemme käyttämään sähköistä asiointipalveluamme.

Ilmoittaudu työnhakijaksi viimeistään ensimmäisenä työttömyyspäivänäsi Oma asiointi -palvelussa. Saat vastaanottoilmoituksen, josta näet lähettämäsi tiedot, työnhakusi voimassaolon ja toimintaohjeita. Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta tunnistautua palveluumme, ilmoittaudu työnhakijaksi TE-toimistoon puhelinpalvelun 0295 025 500 kautta.

Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15:

  • Henkilöasiakkaat 0295 025 500
  • Työttömyysturvaneuvonta: 0295 020 701
  • Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 039 502 / tyonantajapalvelut.lappi@te-toimisto.fi
  • Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Voit ilmoittautua työnhakijaksi myös lataamalla työnhakijaksi ilmoittautumislomakkeen suomi.fi-verkkosivulta. Täytä lomake huolellisesti ja lähetä se meille sähköpostitse osoitteeseen kirjaamo.lappi(at)te-toimisto.fi. Jos et pysty tulostamaan ja skannaamaan lomaketta, niin emme vaadi lomakkeeseen allekirjoitustasi.

Hyödyllisiä linkkejä:

Yrityksen ja työnantajan Oma asiointi -palvelu

Lapin TE-toimiston yhteystiedot (te-palvelut.fi)

Noudatamme asiakaspalvelussamme THL:n ja AVI:n ohjeita (te-palvelut.fi)


Oma
asiointi