Asioi meillä

Tutustu huolellisesti yksityiskohtaisempiin työnhakijan ja työnantajan asiointiohjeisiin.

Oma asiointi -verkkopalvelu

Käytä aina ensisijaisesti Oma asiointi -verkkopalveluamme. Se on kätevin tapa asioida kanssamme.

Yhteydenottopyynnön voit lähettää Oma asiointi -verkkopalvelun kautta. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit soittaa puhelinpalveluumme.

Puhelinpalvelut

TE-puhelinpalvelut antaa sinulle puhelimitse neuvontaa ja ohjausta TE-palveluihin ja asiointiin. Yritys-Suomi -puhelinpalvelusta saat tietoa ja opastusta yrittämisen kaikkiin vaiheisiin.

Toimipaikoissa asiointi

Mikäli et voi asioida verkkopalvelussa tai puhelimitse, jätä yhteydenottopyyntö tai ilmoittaudu työnhakijaksi paperisella lomakkeella yhteydenottopyyntölomake tai työnhakijaksi ilmoittautumislomake Jyväskylän, Jämsän tai Äänekosken toimipaikassa

Asioithan meillä vain terveenä! Jos sinulla on ajanvarausaika, olethan yhteydessä vastuuasiantuntijaasi. Huomaathan, että voit asioida kanssamme myös Oma asiointi -palvelussa tai puhelimitse. Oma asiointi -palvelussa voit esimerkiksi jättää yhteydenottopyynnön, käynnistää työnhaun tai lähettää henkilökohtaisia tietoja sisältäviä liitteitä.

Yhteystiedot:
Henkilöasiakkaat, valtakunnallinen puhelinpalvelu p. 0295 025 500 (arkisin 9–16.15)
Työnantaja- ja yritysasiakkaat p. 0295 046 006 (arkisin 9–16.15)
 

Lue lisää asiointikanavista ja palveluista

Päivitetty: 23.11.2023