Työnhaun startti-info

Työnhaun webinaarit ovat verkossa toteutettavia infoja, joissa käydään läpi työnhaun eri aihealueita. Infoon voit osallistua kotikoneeltasi.Työnhaun startti-infoon on erityisen hyvä osallistua, jos olet juuri ilmoittautunut työnhakijaksi!

Työnhaun startti-infon sisältö:

  • Asiointi Lapin TE-toimistossa
  • Työnhakijan oikeudet ja velvollisuudet työttömyysturvaan liittyen
  • Oma asiointi -verkkopalvelun käyttö
  • Työnhaun muutosten ilmoittaminen
  • Työnhakuun liittyvien lomakkeiden täyttö ja lähettäminen
  • Oman osaamisen markkinointi
  • Työnhaun asiakirjojen laadinta, työhakemus, avoin hakemus ja ansioluettelo


Startti-infojen toteutusajankohta
Webinaarit toteutetaan perjantaisin klo 9.30-11.30 välisenä aikana. Webinaarin kesto on noin kaksi tuntia.

Työnhaun startti-info

Katso työnhaun startti-infon tallenne

Osallistuminen työnhaun startti-infoon:
Osallistuminen webinaareihin on helppoa, sillä voit osallistua niihin suoraan omalta tietokoneeltasi. Ensimmäisellä osallistumiskerralla sinun tulee kirjautua omalla nimellä ja sähköpostiosoitteella, tämän jälkeen saat suoraan sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset osallistumaan webinaariin. Liity webinaariin klikkaamalla alla olevaa painiketta.


Ohje webinaareihin osallistumiseen

Liitythän webinaariin aikaisintaan 15 min ennen webinaarin aloitusajankohtaa. Liityttäessä aikaisemmin ei automaattinen ohjaus webinaariin välttämättä toimi. Mikäli et ohjaudu automaattisesti webinaariin, liity webinaariin uudelleen tältä sivulta.

Huomioithan, että osallistuminen webinaariin ei onnistu TE-toimiston asiointitiloista löytyvillä asiakaspäätteiltä.

Teknisiä ongelmia webinaariin osallistumisessa?
Mikäli sinulla on teknisiä ongelmia osallistumisessa tai esim. äänten kuulumisen kanssa, saat apua webinaarin chat toiminnon kautta tai palveluohjauksen maksuttomasta puhelinnumerosta 080 090 350.

Tarkempaa tietoa webinaareista löydät palveluntuottajan verkkosivuilta.
Lue lisää webinaareista

Oma
asiointi