Ajankohtaiset

<< Takaisin

null Työnhakija-asiakasraadin kehittämisideat käytäntöön

Alkusyksystä Pirkanmaan TE-toimiston kotisivuilla haastettiin työnhakijoita lähettämään kehittämisideoita asiakaspalvelun parantamiseksi. Erityisesti ideoita pyydettiin verkkopalveluiden, puhelinpalveluiden kehittämiseen sekä asioimisohjeen selkiyttämiseen.

Ideoita tuli kiitettävästi ja osa vastanneista oli halukas myös tiiviimpään asiakasraatityöskentelyyn. Asiakasraati on kokoontunut syksyn aikana jo kaksi kertaa.

Saatujen palautteiden ja kehittämisideoiden pohjalta on ryhdytty heti toimeen. Tänään 5.11.2013 on päivitetty mm. asiointiohjetta sekä kotisivuja. Tekstiä on muokattu pois "virkamieskielestä" ja asioiden jäsentelyä ja otsikointia on tarkennettu. Raadilta saatu palaute on ollut arvokasta, kiittelee Minna Koivunen, Pirkanmaan TE-toimiston viestinnästä. Kehittämistyö jatkuu edelleen ja kaikenlaista palautetta sivuista otetaan mielellään vastaan. Palautetta voi lähettää osoitteeseen: minna.koivunen(at)te-toimisto.fi (at=@).

Tutustu päivitettyyn asiointiohjeeseen tästä

Päivitetty: 06.07.2023