Työnhaun ja verkkoasioinnin ohjaus

Poikkeustilasta johtuen Oulun asiointipaikan työnhaun ja verkkoasioinnin ohjaus toteutetaan toistaiseksi etäpalveluna. Palvelua saat puhelimitse, sähköpostilla tai chatilla arkisin 8-16.

Apua saat seuraavissa asioissa:

  • Oma asiointi -verkkopalvelun käyttö
  • Työmarkkinatori
  • Työnhaun asiakirjojen laadinta ja ohjaus, esimerkiksi työhakemus ja ansioluettelo
  • Työnhakuun liittyvien lomakkeiden täyttö ja lähettäminen
  • Sähköpostin käyttö ja sähköinen viestintä
  • Piilotyöpaikat ja niiden etsiminen
  • Yhteydenotot yrityksiin
  • Työhaastatteluun valmistautuminen
  • Neuvontaa ja ohjausta kaikissa työnhakuun liittyvissä prosesseissa

Palvelun sujuvoittamiseksi valmistaudu ohjaukseen pitämällä verkkopankkitunnuksesi ja avainlukulistasi lähettyvilläsi.

Miten toimit, jos olet jäänyt työttömäksi tai lomautetuksi? -webinaari

Webinaarista saat tietoa ja ohjausta, miten toimia, jos olet jäänyt työttömäksi tai lomautetuksi.

Seuraavat webinaarit:
20.5. Miten toimit, jos olet jäänyt työttömäksi tai lomautetuksi?
27.5. Miten toimit, jos olet jäänyt työttämäksi tai lomautetuksi?

Palveluohjaajat tavoitat:

Puhelimitse:
Suomeksi: 044 491 8017
In English: 044 491 8014

Sähköpostitse: oulun.palveluohjaus@aamos.fi

Chatilla: https://etyonhaku.fi/ppohjanmaa/palveluohjaus/

Toteutettu yhteistyössä: Aamos Group Oy ja Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto

Oma
asiointi