« Tillbaka

Postin jakelupalveluiden lakon vaikutukset TE-palveluihin Lapissa

Postin lajittelu- ja jakelupalveluiden lakon vuoksi kirjepostimme ei kulje 11. – 24.11.2019. Lakolla voi olla vaikutuksia postin läpimenossa pidempäänkin lakonaikaisen postin kasautumisen vuoksi.

Työnhakijana voit asioida aina turvallisesti verkossa työnhakijan Oma asiointi -palvelussa, josta voit seurata niin määräaikoihin perustuvat ja reagoimista vaativat yhteydenotot kuin työllistymissuunnitelma-sikin reaaliajassa.

Yritykset ja työnantajat voivat turvallisesti verkossa työnantajan Oma asiointi -palvelussa laittaa avoimeksi työpaikan, hakea palkkatukea tai käyttää muita palvelujamme.

Yrittäjä/työnantaja-asiakas - Huomioithan, että lakolla ei ole vaikutuksia maksatushakemuksista annettuihin määräaikoihin, vaan niiden tulee saapua päätöksen mukaisessa määräajassa: https://www.keha-keskus.fi/yhteystiedot/hae-maksatusta

Valtakunnallinen puhelinpalvelu palvelee niin henkilö- kuin työnantaja- ja yrityspalveluasiakkaita maanantaista perjantaihin klo 9.00-16.15.

Henkilöasiakkaat - valtakunnallinen puhelinpalvelu
0295 025 500 (arkisin klo 9.00-16.15)
kirjaamo.lappi(at)te-toimisto.fi

Työnantaja- ja yrityspalvelut
p. 0295 039 502 (klo 9.00-16.15)
tyonantajapalvelut.lappi(at)te-toimisto.fi

TE-puhelinpalvelut kokonaisuudessaan

Asiakirjat esim. työkokeilusopimukset, matkakustannusten korvaushakemukset ym. voit tuoda Rovaniemen toimipaikkaamme, os. Valtakatu 16, Rovaniemi tai toimittaa sähköpostitse kirjaamoomme kirjaamo.lappi(at)te-toimisto.fi.

Lapin TE-toimiston tarkemmat yhteystiedot löydät verkkosivuiltamme

Lisätietoja antaa Lapin TE-toimiston johtaja Tiina Keränen puh. 0295 039 636


E-
tjänster