null Satakunnan TE-toimisto siirtyy uuteen puhelinjärjestelmään perjantaina 21.11.

Satakunnan TE-toimisto siirtyy uuden puhelinjärjestelmän käyttöön perjantaina 21.11.2014. Uudistuksen myötä käytössä on kaksi palvelunumeroa, toinen henkilöasiakkaille ja toinen työnantaja-asiakkaille. Palvelunumerot säilyvät ennallaan, mutta puhelinpalveluaikaan tulee pieni muutos. 

Uudistuksella tavoitellaan entistä parempaa puhelinpalvelua asiakkaille. Järjestelmässä on takaisinsoitto-ominaisuus, jonka valitessaan asiakkaan ei tarvitse jäädä jonottamaan, vaan hänelle soitetaan takaisin. Palvelunumeroihin soitetut puhelut myös tallennetaan, mikä parantaa asiakkaan oikeusturvaa.

Satakunnan TE-toimisto palvelee puhelimitse arkipäivisin 9.00 – 16.15 seuraavissa palvelunumeroissa:

- henkilöasiakkaat 0295 045 011
- työnantaja-asiakkaat 0295 045 010

Uudistuksen myötä käytöstä poistuvat Satakunnan TE-toimiston yritysasiakkaiden vuorotteluvapaa- ja palkkatukipalvelunumerot, henkilöasiakkaiden työttömyysturvapalvelunumero sekä ammatinvalinta- ja uraohjauspalvelunumero.

TE-palvelujen yleisneuvontaa saa edelleen valtakunnallisista puhelinpalveluista eli henkilöasiakkaita palvelevalta Työlinjalta ja yrityksiä palvelevasta Yritys-Suomi-puhelinpalvelusta. Verkossa osoitteessa te-palvelut.fi voi hoitaa monet yhteydenottoa vaativat asiat nopeasti ja joustavasti ympäri vuorokauden.

Kaikki TE-toimistot ottavat käyttöön uuden puhelinjärjestelmän ensi vuoden alkuun mennessä. Puhelinuudistus on osa TE-palvelu-uudistusta, jonka avulla asiakkaille tarjotaan asiakaslähtöistä, monikanavaista ja valtakunnallisesti yhdenmukaista palvelua.

Satakunnan TE-toimisto pahoittelee muutoksesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Uppdaterad: 06.07.2023