Asioi meillä

Koronaepidemian vaikutukset Satakunnan TE-toimiston asiakaspalveluun - asiointiohje

Asiointi ensisijaisesti verkossa tai puhelimitse. Toistaiseksi TE-toimistossa eikä toimiston opastuksissa ole saatavilla kasvokkain tapahtuvaa asiakaspalvelua.

Toimipaikoissamme on asiakkailla mahdollisuus jättää asiakirjoja tai yhteydenottopyyntöjä TE-toimistolle. Jos sinulla on flunssan kaltaisia oireita, niin pyydämme välttämään asiointia TE-toimipaikoissa.

Lue poikkeustilan asiakaspalveluohjeistus kokonaisuudessaan tästä

Satakunnan TE-toimiston tuki työnantajille ja yrittäjille koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa

Satakunnan TE-toimisto tarjoaa palveluja yrityksen elinkaaren eri vaiheisiin. Palvelemme henkilöstön hankintaan ja vähentämiseen liittyvissä tilanteissa, sekä kaikissa yrityksen kehittämistarpeissa. Linkki tiedotteeseen alla.

TE-toimiston tuki työnantajille ja yrittäjille poikkeustilassa
Henkilöasiakkaan sekä yritys- ja työnantaja-asiakkaan monipuoliset verkkopalvelut ovat käytössä 24/7. Palveluun kirjaudutaan oheisesta Oma asiointi-painikkeesta. Sivun vasemman laidan linkeistä löydät tietoa TE-palvelujen paikallisista asiointiohjeista. Käytä ensisijaisesti verkkopalveluamme. Se on kätevin tapa asioida kanssamme. Palvelun kautta voit jättää myös yhteydenottopyynnön.

Usein kysyttyä TE-palveluista

Paikalliset palvelut
Paikalliset palvelut-sivulla kerrotaan satakuntalaisille asiakkaille tarkoitetuista hankkeista ja projekteista.

Paikalliset palvelut

 

 

 

 

 

E-
tjänster