Ajankohtaiset

<< Takaisin

null Henkilöasiakkaiden etäasiointi 15.-19.3. - käytössä Oma asiointi -verkkopalvelu ja valtakunnallinen puhelinpalvelu

Viikolla 11 (15.-19.3.2021) Keski-Suomen TE-toimiston vastuuvirkailijoiden puhelinpäivystys on väliaikaisesti pois käytöstä. Väliaikainen muutos henkilöasiakkaiden paikallisessa puhelinpalvelussa johtuu työllisyyden kuntakokeilujen käynnistymiseen liittyvistä muutoksista.

Valtakunnalliset asiointikanavat ovat käytössä viikolla 11. Asioi ensisijaisesti Oma asiointi -verkkopalvelussamme. Palvelussa voit jättää esimerkiksi yhteydenottopyynnön, käynnistää työnhaun tai lähettää henkilökohtaisia tietoja sisältävät liitteet (esim. selvityspyyntö tai suunnitelma).

Mikäli et voi käyttää Oma asiointi -palvelua, soita valtakunnalliseen puhelinpalveluun tai jätä paperinen lomake toimipaikkaan.

Puhelinpalvelut

  • Puheluhinnat
  • Asiakaspuheluiden rekisteriseloste
  • Henkilöasiakkaat, valtakunnallinen puhelinpalvelu, p. 0295 025 500 (arkisin klo 9–16.15)
  • Personkunder, riksomfattande telefonservice, tel. 0295 025 510 (vardagar kl.9–16.15)
  • Personal customers, national phone services, tel. 0295 020 713 (Mon-Fri 9 a.m. to 4.15 p.m.)

Muut Keski-Suomen TE-toimiston yhteystiedot

Keski-Suomen TE-toimiston yhteystiedot

Lisätietoa kuntakokeiluista