null TE-palvelujen järjestelmäympäristössä huolto- ja päivityskatko, joka alkaa 18.9. klo 12 ja päättyy 21.9. klo 7.00

TE-palvelujen järjestelmiin kohdistuu 18.9.-21.9.2020 huolto- ja päivityskatko, jonka aikana henkilöasiakkaan Oma asiointi ja työnantajapalvelujen Oma asiointi eivät ole käytettävissä.

Käyttökatko alkaa perjantaina 18.9.2020 klo 12.00 ja päättyy maanantaina 21.9.2020 klo 7.00.

Jos et saa hoidettua asiaasi verkkopalvelussamme huoltokatkon vuoksi, otathan yhteyttä uudelleen mahdollisimman pian katkon päättymisen jälkeen. Häiriön vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan korjata jälkikäteen.

Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

 Toimintaohjeet TE-puhelinpalvelujen, chatin ja verkkopalvelujen mahdollisissa häiriötilanteissa

Päivitetty: 18.08.2023