Yhteistyökumppaneille

Kaakkois-Suomen TE-toimisto on työmarkkinoiden asiantuntija, jonka ydintehtävä on TE-palvelujen tuottaminen toiminta-alueen asiakkaille. Kaakkois-Suomen TE-toimiston arvot ovat asiakaslähtöisyys, avoimuus, osaaminen ja yhteistyö.

Toiminnan strategiset painopistealueet ovat

Tämän sivun tiedot on tarkoitettu ensisijaisesti Kaakkois-Suomen TE-toimiston yhteistyökumppaneille ja sidosryhmille sekä tiedotusvälineille.

  • Henkilöstön sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@te-toimisto.fi.

Ajantasaista tietoa Kaakkois-Suomen alueen työllisyystilanteesta ja työmarkkinoista löydät

Asiointiohjeet ja yhteystiedot asiakkaille löytyvät alasivuilta

Sivu päivitetty 15.9.2021
null Haminan toimipaikka suljettuna kesä-heinäkuussa 2015

Kaakkois-Suomen TE-palvelujen Haminan toimipaikan käyntiasiointi on suljettuna 22.6.–31.7.2015 henkilöstön kesälomakauden ajan.

Toimipaikan asiakkaiden työnhaku pyritään järjestämään siten, ettei tuona aikana ole tarvetta käyntiasioinnille. Mikäli sellaista kuitenkin ilmenee, asiakkaita kehotetaan tarkastamaan ensin, voiko asian hoitaa verkossa ja ottamaan sen jälkeen tarvittaessa yhteyttä puhelimitse. Haminan työssä olevat asiantuntijat palvelevat asiakkaita normaalisti puhelimitse.

TE-palvelujen toimipaikat Imatralla, Kotkassa, Kouvolassa ja Lappeenrannassa palvelevat kesäajan normaalisti. Yhteystiedot sekä puhelin- ja käyntiasioinnin asiakaspalveluajat löytyvät osoitteesta te-palvelut.fi/kaakkois-suomi.

Kesäaikana kannattaa hyödyntää verkkopalveluja

TE-palvelujen verkkopalvelujen kautta työnhakija-asiakkaat voivat hoitaa suurimman osan ilmoitusasioista TE-toimistoon. Oma asiointi -palvelussa voi mm. aloittaa työnhaun, ilmoittaa sen muutoksista ja päättää työnhaun, katsoa oman työnhakua edistävän suunnitelman ja ilmoittaa sovittujen tehtävien etenemisestä, katsoa omia työttömyysturvatietoja ja antaa pyydetyt selvitykset, kertoa saiko työn, kun on saanut työtarjouksen, jättää TE-toimistolle yhteydenottopyynnön ja pitää omat yhteystiedot ajan tasalla.

Lisäksi verkkopalvelujen kautta voi julkaista oman työnhakuesittelynsä CV-netissä, hakea työvoimakoulutuksiin sekä seurata avoimia työpaikkoja.

Verkossa asiointiin tarvitaan verkkopankkitunnukset tai sirullinen henkilökortti.

"Mikäli verkkopalvelujen käytössä on ongelmia tai asiaa ei voi hoitaa niiden kautta, valtakunnalliset ja alueelliset puhelinpalvelumme ovat aina käytettävissä", kertoo palvelujohtaja Tuija Luodelahti Kaakkois-Suomen TE-palveluista. "Jos asia vaatii asiantuntijan tapaamista, Kotkassa voi asioida maanantaisin ilman ajanvarausta ja muina päivinä ajanvarauksella."

Lisätietoja:

Lataa tiedote (pdf)

    

Yhteyshenkilöitä Kaakkois-Suomen TE-palveluissa

Johtaja:

Jari Saarinen
0295 042 200

Johdon tuki:

viestintäpäällikkö
Suvi Kalliomäki
0295 042 035

viestintäasiantuntija
Niina Sylgren
0295 042 170

tietosuojavastaava
Toni Vesanen
0295 042 085

Työnantaja- ja yrityspalvelut, tuetun työllistymisen palvelut Kymenlaakso:

palvelujohtaja
Tuija Luodelahti
0295 042 128

Yrityspalvelut:
palvelupäällikkö
Antero Järvinen
0295 042 068

Muutosturva ja lomautukset:

Leena-Maria Sevón
0295 042 264
Anita Kirkkopelto-Marttila
0295 042 087

Yrityspalvelut (vaihde)
0295 042 001

Lähetä yt-esitykset:
kirjaamo.kaakkois-suomi@te-toimisto.fi

TE-live

tuottaja/toimittaja
Akulina Rugojeva
0295 042 048

Nuorten palvelut ja osaamisen kehittäminen, tuetun työllistymisen palvelut Etelä-Karjala:

palvelujohtaja
Tiia Piikki
0295 042 172

Nuorten yhteiskuntatakuu:

asiantuntija
Tuula Hautala-Piirainen
0295 042 046

Hankkeet ja työllisyyspoliittiset avustukset:

palvelupäällikkö
Kai Greijula
0295 042 271