-
Alkaa:
-
8. syyskuuta 2021, 13:00
-
Päättyy:
-
8. syyskuuta 2021, 14:00
-
Sijainti:
-
Verkko/online
Webinaarissa tutustumme Oma asiointi -verkkopalvelun käyttöön.
Webinaarin jälkeen osaat asioida sujuvasti Oma asioinnissa ja
tunnistat, mitä asioita voit hoitaa kätevästi verkkopalvelussa.
Webinaarissa käydään läpi muun muassa:
- miksi kannattaa asioida verkkopalvelussa
- miten seuraat asioidesi käsittelyn tilannetta Oma asiointi -palvelussa
- miten jätät yhteydenottopyynnön
- miten ilmoittaudut työnhakijaksi
- miten teet työpaikkavahdin.
Voit osallistua ja esittää kysymyksiä chatissa webinaarin aikana.
Webinaari on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat tutustua tarkemmin
Oma asiointi- verkkopalvelun käyttöön.
Osallistuminen:
Webinaari järjestetään verkossa Microsoft Teamsin välityksellä.
Pääset osallistumaan webinaariin tämän linkin kautta (Microsoft Teams).
Webinaaria varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen
sekä internet-yhteyden. Verkkoluennon seuraaminen sujuu parhaiten
Chrome-, Safari- ja Firefox -selaimilla. Mukaan pääset yllä olevasta
linkistä. Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua ja se on maksuton.
Kun kirjaudut, käytäthän vain etunimeäsi tai nimikirjaimiasi.
Huomioithan, että jos kirjaudut koko nimelläsi ja kirjoitat webinaarin
chattiin, nimesi näkyy myös muille osallistujille.
Webinaaria ei tallenneta. Webinaarissa käytetty materiaali on
TE-palveluiden omaisuutta eikä materiaalia jaeta osallistujille.
Alueet:
Pohjois-Pohjanmaa
Tapahtumatyypit:
Webinaari