Apua asiointiin
Tarvitsetko ohjausta ja neuvontaa Oma asiointi -palveluun tai TE-toimiston/kuntakokeilun palveluihin liittyen? Cimson Koulutuspalvelut Oy:n ammattitaitoiset palveluohjaajat auttavat sinua asiointiin ja sähköisiin palveluihin liittyvissä kysymyksissä!
Ohjausta ja neuvontaa
Autamme seuraavissa asioissa:
- Ohjeistusta sähköiseen asiointiin, kuten Oma asiointi -verkkopalvelun ja Työmarkkinatorin käytössä
- Neuvontaa asiointiin ja käytänteisiin liittyen
- Tietoa uudesta asiakaspalvelumallistamme
- Tietoa tarjoamistamme palveluista
- Apua työnhakuun liittyvissä prosesseissa
Mikäli tarvitset apua Oma asiointi -verkkopalveluissa tai haluat saada neuvontaa palveluihin liittyvissä asioissa, ota yhteyttä puhelimitse maksuttomaan numeroon 0800 94004. Voit myös laittaa viestin Lapin te-toimiston etusivulta löytyvän chatin kautta.
Palvelua tarjotaan TE-toimiston aukioloaikojen mukaisesti. Mikäli olemme varattuja puhelimessa, soitamme takaisin vielä samana päivänä, kun yhteydenottosi tapahtuu viimeistään klo 14.00.
Ota yhteyttä, autamme mielellämme!
Puhelinnumero: 0800 94004 (maksuton numero)
Palvelu on tarkoitettu Lapin TE-toimiston ja Rovaniemen seudun kuntakokeilun (Kemijärvi, Rovaniemi, Sodankylä, Tornio) henkilöasiakkaille.
Palveluntuottaja Cimson Koulutuspalvelut Oy.
Valtakunnalliset TE-palvelut löydät nyt Työmarkkinatorilta
- Avoimet työpaikat (tyomarkkinatori.fi)
- Uutiset
- Henkilöasiakkaat (tyomarkkinatori.fi)
- Työnantajat ja yrittäjät (tyomarkkinatori.fi)
- TE2024-uudistus (tyomarkkinatori.fi)
Päivitetty: 14.03.2023