Ajankohtaiset

<< Takaisin

null Pohjanmaan TE-toimisto palvelee asiakkaitaan verkossa, puhelimitse ja kasvokkain - palvelutarpeesta riippuen

Julkisuudessa on viime aikoina ollut keskustelua TE-toimistojen palvelusta. Henkilökohtaisten asiakaskäyntien vähenemistä on kritisoitu palvelujen siirtyessä verkkoon. TE-toimistojen palvelumallia on muutettu sähköisten asiointimahdollisuuksien paranemisen myötä. Uudet välineet tuovat mahdollisuuden asioida kotoa käsin, mikä helpottaa asiakkaiden arkea ja vähentää matkustamisen tarvetta. Kysymme asiakkailtamme kuukausittain palautetta palvelustamme. Suurin osa on tyytyväisiä palveluihimme ja henkilökuntamme tavoitettavuuteen ja arvostaa monikanavaisuuden mahdollisuutta.

Lue lisää >>

Päivitetty: 06.07.2023