- Asioi meillä
- Työnhakija
- Työnantaja
- Työlupa-asiat
- Aloittava yrittäjä
- Lomautettu
- Maahanmuuttaja
- Ammatinvalinta ja uraohjaus
- Asioiden käsittelyajat
- Luonnontuotteiden keruu
- Foreigners picking wild berries and other natural products in Finland
- การเก็บผลไม้ป่าและผลผลิตจากธรรมชาติอื่น ๆ ของชาวต่างชาติในประเทศฟินแลนด์ (thai)
- Інформація для іноземців, що займаються збором натуральної ягоди та іншої дикорослої продукції у Фінляндії (ukraina)
- Сбор лесных ягод и другой дикорастущей продукции иностранными гражданами в Финляндии (venäjä)
- Asiakaspalvelumalli
- Ajankohtaista
- Tapahtumat
- Yhteystiedot
- Paikalliset palvelut
- JobCorner – työnhakijoiden ja työnantajien kohtaamiseen
- Kansainvälinen työnhaku
- Ohjaamot
- TE-live
- Työllisyyden kuntakokeilut
- Työllistymistä edistävät hankkeet
- Työnhaun ja verkkoasioinnin neuvonta
- Työkykykoordinaattorit
- TE-palvelut siirtyvät kuntiin 1.1.2025
- The transfer of TE Services to the municipalities
- Työllistymistä edistävä monialainen yhteispalvelu
- Asiointipisteet
- Yhteistyökumppaneille
- Tietosuojaselosteet
TE-palveluiden tietojärjestelmiin tehdään muutospäivitys, jonka vuoksi sekä henkilöasiakkaan että työnantajan Oma asiointi -verkkopalvelut ovat pois käytöstä. Käyttökatko alkaa torstaina 10.10.2024 klo 16.30 ja päättyy tiistaina 15.10. klo 8.00.
- TE-toimistojen henkilöasiakkaiden ja yritysasiakkaiden puhelin- ja chat-palvelut ovat suljettuina tietojärjestelmämuutoksen vuoksi maanantaina 14.10. Yritys-Suomi-puhelinpalvelu ja Yrittäjän talousapu toimii normaalisti sekä puhelimitse että chatissa.
- Oma asiointi -verkkopalvelut ovat poissa käytöstä 10.10. klo 16.30 ja 15.10. klo 8.00 välisenä aikana.
- Työmarkkinatorille kirjautuminen ei ole mahdollista käyttökatkon aikana. Katkon aikana ei siten ole mahdollista esimerkiksi päivittää työnhakuprofiilia tai luoda työpaikkailmoitusta.
Henkilöasiakkaan Oma asiointi -verkkopalvelu vaihtuu Työmarkkinatorin Asiointiin
Päivityksen jälkeen henkilöasiakkaan verkkopalvelu löytyvät Työmarkkinatorilta Asiointi-painikkeen kautta. Uusi Työmarkkinatorin Asiointi -verkkopalvelu on helppokäyttöinen ja se opastaa sinua tarvittaessa.
Joitakin kokonaisuuksia asioinnista ylläpidetään edelleen vanhassa järjestelmässä. Asiointipalvelun käyttö on tietoturvallista, vaikka ulkoasu saattaa vaihtua kesken verkkoasioinnin.
Näin voit asioida käyttökatkon aikana
- Voit jättää yhteydenottopyynnön sähköpostitse TE-toimiston kirjaamoon: kirjaamo.pohjois-pohjanmaa@te-toimisto.fi
- Työnhaun voit käynnistää täyttämällä lomakkeen, jonka löydät toimipaikan sisäänkäynnin luota.
- Asiakirjat voit jättää toimipaikan postilaatikkoon.
Jos et saa asiaasi hoidettua käyttökatkon vuoksi, otathan yhteyttä asiakaspalveluun heti käyttökatkon jälkeen. Käyttökatkon vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan mahdollisesti korjata jälkikäteen. Varauduthan kuitenkin myös siihen, että käyttökatkon jälkeen sekä puhelin- että verkkopalveluissa voi esiintyä ruuhkaa.
Pahoittelemme käyttökatkosta aiheutuvaa haittaa.
Lisätiedot:
- Julkaisupäivä
- 8.10.2024
Päivitetty: 17.10.2024