null Satakunnan TE-toimisto siirtyy kesäkuusta alkaen työnhakijoiden osalta ajanvarauspalveluun

Työnhakija-asiakkaiden päivystysasiointi loppuu 1.6.2014 alkaen

Henkilökohtaista asiantuntijapalvelua saa jatkossa ajanvarauksella.
Satakunnan TE-toimistossa asiakkaana oleva työnhakija voi jättää yhteydenottopyynnön haluamaansa toimipaikkaan esim. lomakkeella, mikä löytyy nettisivuilta os. te-palvelut.fi/satakunta. Yhteydenottopyyntöön vastataan 3 päivän kuluessa.

Uusi asiakkuus käynnistetään verkossa
Asiakas käynnistää työnhakunsa verkon kautta osoitteessa te-palvelut.fi.
TE-toimisto on yhteydessä asiakkaaseen 14 päivän kuluessa työhaun aloittamisesta sopiakseen jatkotoimista. Mikäli kyseessä on lyhytaikainen työttömyys, ei TE-toimiston yhteydenottoa välttämättä tarvita. Henkilökohtaisesta asioinnista TE-toimistossa sovitaan aina erikseen. 

TE-toimistosta henkilökohtaista neuvontaa verkkoasiointiin
Monet rutiiniluonteiset asiat ovat siirtyneet pääosin verkon kautta hoidettaviksi. Mikäli verkkoasioinnissa tulee ongelmia, työnhakija voi olla yhteydessä valtakunnalliseen Työlinjan puhelinpalveluun tai käydä toimipaikkojen neuvonnassa. Kaikissa toimipaikoissa verkkoneuvojat antavat tarvittaessa henkilökohtaista opastusta verkkopalvelujen käyttöön.

Muutos on osa valtakunnallista TE-palvelu-uudistusta. Muutoksilla pyritään syventämään henkilökohtaisen asiakaspalvelun laatua ja tehokkuutta.

Päivitetty: 06.07.2023