null Toimintaohje käyttökatko Oma asioinnissa, puhelinpalvelu alhaalla -tilanteisiin

In English

Tulevan talven aikana mahdolliset sähkökatkot voivat vaikuttaa TE-palveluissa asiointiin. TE-palvelujen puhelinpalveluissa, chatissa ja verkkopalveluissa voi myös tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi olla tilapäisiä häiriöitä.

  • Pyri mahdollisuuksien mukaan asioimaan verkkopalvelussa hyvissä ajoin, niin häiriöt ja palveluiden käyttökatkot eivät vaikuta asiointiisi ja vältyt ylimääräiseltä vaivalta.
  • Tiedon kaikista käyttökatkoista löydät verkkosivuiltamme: https://toimistot.te-palvelut.fi/hairiotiedotteet

Jos et ole saanut asiaasi hoidettua häiriön tai häiriön takia ruuhkautuneen palvelun vuoksi, otathan myöhemmin uudelleen yhteyttä. Katsomme asiointipäiväksi ajankohdan, jolloin olet yrittänyt soittaa puhelinpalveluumme tai asioida verkossa. Häiriön vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan korjata jälkikäteen.

Jos puhelinpalvelut ovat suljettuna, voit jättää yhteydenottopyynnön TE-toimistoon Oma asiointi  -palvelussa. Jos Oma asiointi -palvelu ei ole häiriön vuoksi käytössä, voit ottaa yhteyttä TE-puhelinpalveluihin.

Jos jätit meille soittopyynnön, soitamme sinulle heti kun se on mahdollista. Valitettavasti emme häiriötilanteissa voi taata takaisinsoittoa samana päivänä.

 

TE services during possible power outages and service breaks

During the winter, TE Services may be affected by power outages. During power outages, we are unable to serve customers at our offices, and TE Office / local government pilot experts will move customer appointments to a later time. The effects of power outages are taken into account when doing business with customers, and there are no consequences for customers due to cancelled appointments.

Please contact us again later if you are unable to complete your business due to the power outage or the resulting service congestion. Once you have completed your business, it will be considered to have taken place at the time you attempted to call our telephone service or use our E-Services. Any business that cannot be completed due to the power outage can be completed at a later time.

If the telephone service is closed, you can leave a contact request with the TE Office via the E-Services. If the E-Services are unavailable due to an outage, you can contact the TE Office telephone service.

We will respond to any contact requests as quickly as possible. Unfortunately, we cannot guarantee a same-day response during disturbances.
National telephone service for personal customers: 0295 025 500 (weekdays 9 a.m. – 4.15 p.m.)

Disturbance and service break announcements (in Finnish): https://toimistot.te-palvelut.fi/hairiotiedotteet

Uppdaterad: 06.07.2023