TE-toimiston puhelinpalvelut

Puhelinpalvelu auttaa silloin, kun asian hoitaminen ei jostain syystä onnistu Oma asiointi -verkkopalvelun kautta. Tarkista siis ennen soittoa, voitko hoitaa asiasi verkon kautta.

 

Oma asiointi-palvelussa

Voit hoitaa esim. seuraavat asiat:

  • tarkistaa ja muuttaa omia tietojasi
  • katsella sinulle annettuja työvoimapoliittisia lausuntoja, vastata työttömyysturvan selvityspyyntöihin ja seurata, miten selvityksesi käsittely etenee (Huom! Selvityspyyntöjen käsittelyaika on n. 30 vrk)

Oma asiointi -palveluun

 

Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu 0295 025 500

Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin.

Lisätietoa henkilöasiakkaan puhelinpalvelusta

 

Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701

Työttömyysturvaneuvonta on TE-palvelujen valtakunnallinen neuvontapalvelu, josta saat tietoa ja voit kysyä mm.

  • Työnhakijan työttömyysetuuden saamisen työvoimapoliittisista edellytyksistä
  • Yrittäjän työttömyysetuuden työvoimapoliittisista edellytyksistä  
  • Opiskelun vaikutuksesta oikeuteen saada työttömyysetuutta  
  • Osa-aika- ja tilapäisen työn vaikutuksista työttömyysetuteen
  • TE-toimistosta saatuun selvityspyyntöön vastaamisesta
  • Muutoksenhausta TE-toimiston antamaan työvoimapoliittiseen lausuntoon

Lisätietoa työttömyysturvaneuvonnasta

 

Pirkanmaan TE-toimiston puhelinpalvelu työnantaja- ja yritysasiakkaille 0295 045 503

Ota yhteyttä Pirkanmaan TE-toimistoon, kun tarvitset neuvontaa tai apua

  • henkilöstön rekrytoinnissa, kehittämisessä tai muutostilanteissa
  • yritystoiminnan käynnistämisessä

Lisätietoa työnantaja- ja yritysasiakkaiden puhelinpalveluista

Pirkanmaan TE-toimiston työnantaja- ja yrityspalveluiden yhteystiedot
 

Asiakkaat voivat soittaa palvelunumeroihin arkipäivisin klo 9–16.15.

Palvelutapahtuman varmistamiseksi ja asiakaspalvelumme laadun kehittämiseksi tallennamme osan puhelinpalvelun puheluista. Puheluiden tallentaminen parantaa myös asiakkaiden oikeusturvaa.

Järjestelmässä on ruuhka-aikoina takaisinsoittopalvelu, jolloin Sinun ei tarvitse soittaa uudelleen, vaan voit jättää meille takaisinsoittopyynnön. Tällöin Sinulle soitetaan takaisin heti asiantuntijan vapauduttua. Ruuhkaisin aika puhelinpalvelussa on usein klo 11–13. Eniten puheluita saamme maanantaisin ja kuukauden vaihtuessa.

Kun pääset jonoon, Sinun kannattaa odottaa vuoroasi.

Puhelun hinta on asiakkaan oman operaattorisopimuksen mukainen (paikallisverkkomaksu lankapuhelimesta soitettuna ja matkapuhelinmaksu matkapuhelimesta soitettuna)

Rekisteriselosteet

   Yleisimmät kysymykset Pirkanmaan TE-toimiston puhelinpalvelussa
   Kysymys  Vastaus  Vinkki
1. Sain työtarjouksen ja olen hakenut paikkaa. Mihin ilmoitan tästä? Ilmoita asiasta Oma asiointi -palvelussa Oma asiointi

Voit ilmoittaa asiasta myös

Puhelinpalveluumme

Katso
Usein kysyttyä työtarjouksista

2. Missä lausuntoni viipyy? Näet omat lausuntosi ja mahdollisten selvityspyyntöjen käsi ttelyn tilanteen Oma asiointi -palvelussa.
 Oma asiointi

Katso Pirkanmaan TE-toimiston käsittelyajat (Huom! Selvityspyyntöjen käsittelyaika on n. 30 vrk)Käsittelyajat

3. Onko minulla mahdollisuus palkkatukeen, työkokeiluun tai omaehtoiseen opiskeluun työttömyysetuudella tuettuna?

Katso lisätietoja kenelle ja mihin tilanteisiin kyseinen palvelu on tarkoitettu
www.te-palvelut.fi

 

Jätä yhteydenottopyyntö Oma asiointi -palvelun kautta. Asiantuntijamme soittaa sinulle n. 5 vrk kuluttua. Oma asiointi