Startti Plus 2.0 -palvelusta vauhtia yrityksesi myyntiin ja markkinointiin!

Uudenmaan TE-toimisto tarjoaa yhteistyössä Uudenmaan kuntakokeilukuntien kanssa alueensa uusille starttirahan saajille maksutonta Startti Plus 2.0 -asiantuntijapalvelua. Palvelun tarkoituksena on luoda yrittäjälle hyvät edellytykset kannattavaan liiketoimintaan ja kasvuun sekä tukea yrittäjän markkinointitaitojen kehittymistä. Lue minkälainen Startti Plus 2.0 -palvelu on:

Startti Plus -palveluun osallistumista suositellaan 3-6 kuukauden sisällä yritystoiminnan aloittamisesta. Peruspalvelussa yrittäjä saa sparrausta myynnin tehostamiseen ja markkinointitaitojensa kehittämiseen. Lisäksi konsultti laatii yrittäjälle kehittämissuunnitelman, joka keskittyy myynnin ja markkinoinnin edistämiseen.

Palvelu on jatkoa vuonna 2017 käynnistetylle Startti Plus -palvelulle, joka sai erittäin hyvää palautetta asiakkailta. Palvelua on kehitetty niin, että yrittäjä voi nyt hyödyntää peruspalvelun jälkeen jopa neljä maksutonta jatkoneuvontatapaamista puolen vuoden aikana. Tapaamisissa syvennetään yrittäjän myynti- ja markkinointiosaamista ja häntä voidaan tukea kehittämissuunnitelman toteuttamisessa.

Palvelua toteuttavat Uudenmaan TE-toimiston kahdeksan sopimuskumppania, joista starttirahan saanut yrittäjä voi valita itseään miellyttävimmän vaihtoehdon. Sopimuskumppaneihin voit tutustua sivun alaosasta löytyvistä linkeistä.

Startti Plus -asiakkaaksi pääsee hakemalla ensin Uudenmaan TE-toimistolta:

Starttirahan myöntämisen jälkeen TE-toimiston aloittavan yrittäjän palveluiden asiantuntija ohjaa yrittäjän valitsemaan palveluntuottajan sähköisellä ilmoittautumislomakkeella. Tämän jälkeen palveluntuottaja ottaa yrittäjään yhteyttä ja sopii aloitusajankohdasta.

Tarkemmat tiedot Startti Plus -palveluun hakeutumisesta saat sähköpostitse Uudenmaan TE-toimistosta starttiraha.uusimaa@te-toimisto.fi.

Palveluntarjoajat: 

Uusyrityskeskukset

Ilmoittaudu mukaan Startti Plus 2.0. -palveluun: