-
Starts:
-
den 1 december 2021, 13:00
-
Ends:
-
den 1 december 2021, 14:00
-
Plats:
-
Verkko/Online
Tässä webinaarissa tutustumme Oma asiointi -palvelun käyttöön niin
työnhakua aloittaessa kuin työnhaun aikana. Webinaarin aikana käymme
läpi muun muassa miksi sähköinen asiointi kannattaa, miten
työnhakijaksi ilmoittaudutaan, miten seuraat omaa tilannettasi Oma
asiointi -palvelun kautta sekä miten hakuvahti tehdään. Voit esittää
kysymyksiäsi luennon aikana sekä sen jälkeen chatin puolella.
Verkkoluento on tarkoitettu kaikille TE-palveluiden asiakkaille,
jotka haluavat oppia käyttämään sähköisiä asiointikanavia. Webinaarin
jälkeen ymmärrät miksi sähköistä asiointipalvelua kannattaa käyttää
asiointivälineenä sekä miten otat TE-palveluiden asiantuntijoihin
yhteyttä Oma asioinnin kautta.
Osallistuminen:
Webinaari järjestetään Microsoft Teams:n välityksellä, osallistumaan
pääset tästä linkistä (teams.microsoft.com)
Webinaaria varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen
sekä Internet-yhteyden.
Tulethan mukaan hyvissä
ajoin ennen aloitusajankohtaa. Kun kirjaudut, käytäthän vain
etunimeäsi tai nimikirjaimiasi. Huomioithan, että jos kirjaudut koko
nimelläsi ja kirjoitat webinaarin chattiin, nimesi näkyy myös muille
osallistujille. Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua erikseen.
Webinaari on maksuton.
Voit seurata verkkoluentoa
useimmilla mobiililaitteilla paikasta riippumatta ja osallistua
luennon aikana myös käynnissä olevaan chattiin. Verkkoluennon
seuraaminen sujuu parhaiten Chrome-, Safari- ja Firefox -selaimilla.
Luennolla käytetty materiaali on TE-palveluiden omaisuutta eikä
materiaalia jaeta osallistujille.
Alueet:
Pohjois-Pohjanmaa
Tapahtumatyypit:
Webinaari