Tässä webinaarissa tutustumme Oma asiointi -palvelun käyttöön niin työnhakua aloittaessa kuin työnhaun aikana. Webinaarin aikana käymme läpi muun muassa miksi sähköinen asiointi kannattaa, miten työnhakijaksi ilmoittaudutaan sekä miten seuraat omaa tilannettasi Oma asiointi -palvelun kautta. Voit esittää kysymyksiäsi luennon aikana sekä sen jälkeen chatin puolella.
Verkkoluento on tarkoitettu kaikille TE-palveluiden asiakkaille, jotka haluavat oppia käyttämään sähköisiä asiointikanavia. Webinaarin jälkeen ymmärrät miksi sähköistä asiointipalvelua kannattaa käyttää asiointivälineenä sekä miten otat TE-palveluiden asiantuntijoihin yhteyttä Oma asioinnin kautta.
Osallistuminen
Osallistu webinaariin tämän linkin kautta (teams.microsoft.com)
Webinaaria varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen sekä Internet-yhteyden. Mukaan pääset yllä olevasta linkistä. Tallenna osallistumislinkki itsellesi, jotta voit liittyä webinaariin uudestaan, jos teknisien ongelmien takia joudut poistumaan webinaarista.
Tulethan mukaan hyvissä ajoin ennen aloitusajankohtaa. Kun kirjaudut, käytäthän vain etunimeäsi tai nimikirjaimiasi. Huomioithan, että jos kirjaudut koko nimelläsi ja kirjoitat webinaarin chattiin, nimesi näkyy myös muille osallistujille. Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Webinaari on maksuton.
Voit seurata verkkoluentoa useimmilla mobiililaitteilla paikasta riippumatta ja osallistua luennon aikana myös käynnissä olevaan chattiin. Verkkoluennon seuraaminen sujuu parhaiten Chrome-, Safari- ja Firefox -selaimilla. Luennolla käytetty materiaali on TE-palveluiden omaisuutta eikä materiaalia jaeta osallistujille.
Ägare
TE-palvelut
Resurser
Resurser:
TE-palvelut
Starts
Starts: den 29 maj 2024, 09:00
Ends
Ends: den 29 maj 2024, 10:00
Nästa händelse startar
Nästa händelse startar: den 29 maj 2024, 09:00
Nästa händelse slutar
Nästa händelse slutar: den 29 maj 2024, 10:00
Plats
Plats: Verkko/online
Uppdaterad: 01.01.1970