-
Starts:
-
den 21 september 2022, 09:00
-
Ends:
-
den 21 september 2022, 10:00
-
Plats:
-
Verkko/Online
Tässä webinaarissa tutustumme Oma asiointi -palvelun käyttöön niin
työnhakua aloittaessa kuin työnhaun aikana. Webinaarin aikana käymme
läpi muun muassa miksi sähköinen asiointi kannattaa, miten
työnhakijaksi ilmoittaudutaan, miten seuraat omaa tilannettasi Oma
asiointi -palvelun kautta sekä miten hakuvahti tehdään. Voit esittää
kysymyksiäsi luennon aikana sekä sen jälkeen chatin puolella.
Verkkoluento on tarkoitettu kaikille TE-palveluiden asiakkaille,
jotka haluavat oppia käyttämään sähköisiä asiointikanavia. Webinaarin
jälkeen ymmärrät miksi sähköistä asiointipalvelua kannattaa käyttää
asiointivälineenä sekä miten otat TE-palveluiden asiantuntijoihin
yhteyttä Oma asioinnin kautta.
Osallistuminen
Webinaari järjestetään Microsoft Teamsin välityksellä. Webinaaria
varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen sekä
Internet-yhteyden. Mukaan pääset alla olevasta linkistä.
Osallistu webinaariin tästä linkistä (teams.microsoft.com).
Tulethan mukaan hyvissä ajoin ennen aloitusajankohtaa. Kun kirjaudut,
käytäthän vain etunimeäsi tai nimikirjaimiasi. Huomioithan, että jos
kirjaudut koko nimelläsi ja kirjoitat webinaarin chattiin, nimesi
näkyy myös muille osallistujille. Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua
erikseen. Webinaari on maksuton.
Voit seurata verkkoluentoa useimmilla mobiililaitteilla paikasta
riippumatta ja osallistua luennon aikana myös käynnissä olevaan
chattiin. Verkkoluennon seuraaminen sujuu parhaiten Chrome-, Safari-
ja Firefox -selaimilla. Luennolla käytetty materiaali on
TE-palveluiden omaisuutta eikä materiaalia jaeta osallistujille.
Alueet:
Pohjois-Pohjanmaa
Tapahtumatyypit:
Webinaari