Työnhaun startti-info

Työnhaun startti-infoon on erityisen hyvä osallistua, jos olet juuri ilmoittautunut työnhakijaksi!

Työnhaun startti-infon sisältö:

  • Asiointi Hämeen TE-toimistossa
  • Työnhakijan oikeudet ja velvollisuudet työttömyysturvaan liittyen
  • Oma asiointi -verkkopalvelun käyttö ja suunnitelmaehdotuksen laatiminen
  • Työnhaun muutosten ilmoittaminen
  • Työnhakuun liittyvien lomakkeiden täyttö ja lähettäminen
  • CV-netin laatiminen ja julkaiseminen
  • Katsaus Oman osaamisen markkinointiin ja työnhakuasiakirjojen laatimiseen
  • Nuorten infossa lisäksi tietoa nuorisotakuusta

Webinaarin kesto on n. 1,5 tuntia.

Startti-infojen toteutusajankohta:

  • Aikuisille, joka torstai klo 14.00-15.30
  • Nuorille, joka toinen tiistai klo 14.00-15.30 (parittoman viikon tiistait)

Työnhaun startti-info aikuisilleTyönhaun startti-info nuorille

Osallistuminen työnhaun startti-infoon:

Osallistuminen webinaarina järjestettävään työnhaun startti-infoon on helppoa, sillä voit osallistua siihen suoraan omalta tietokoneeltasi. Liity webinaariin klikkaamalla alla olevaa painiketta ja syöttämällä nimesi ja sähköpostiosoitteesi.

Liitythän webinaariin aikaisintaan 15min ennen webinaarin aloitusajankohtaa. Liityttäessä aikaisemmin ei automaattinen ohjaus webinaariin välttämättä toimi. Mikäli et ohjaudu automaattisesti webinaariin, liity webinaariin uudelleen tältä sivulta.

Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta käytettävissä, käytä kirjautumiseen omaa nimeäsi ja osoitetta webinaarit@aamos.fi.

Huomioithan, että osallistuminen webinaariin ei onnistu TE-toimiston asiointitiloista löytyviltä asiakaspäätteiltä

Teknisiä ongelmia webinaariin osallistumisessa?

Mikäli sinulla on teknisiä ongelmia osallistumisessa tai esim. äänien kuulumisen kanssa, saat apua webinaarin chat- toiminnon kautta tai palveluohjauksen puhelunnumerosta 0400 976 588.

Oma
asiointi