AIMOn toiminta päättyy vuoden lopussa ja AIMOn puhelin sekä sähköposti sulkeutuvat 1.1.2021. Muutos ei vaikuta työnhakijoiden työnhakuun, työttömyysturvaan eikä palveluihin.
Sähköinen asiointi TE-toimistossa tapahtuu edelleen Oma asiointi -verkopalvelussa, jonka kautta voit halutessasi jättää yhteydenottopyynnön. Valtakunnallinen henkilöasiakkaiden puhelinpalvelu palvelee arkisin klo 9.00–16.15 p. 0295 025 500.
Kela-asioissa voit hyödyntää verkkoasiointia ja Kelan puhelinpalveluita:
Soita Kelaan (kela.fi)
Palvelupisteen haku (kela.fi)
Sosiaalipalveluihin liittyvissä kysymyksissä ole yhteydessä sosiaalikeskuksen neuvontapalveluun p. 06 416 6318 (Alvar Aallon katu 9 C). Tarkemmat yhteystiedot: Sosiaali ja terveys (seinajoki.fi)