-
Alkaa:
-
6. lokakuuta 2021, 13:00
-
Päättyy:
-
6. lokakuuta 2021, 14:00
-
Sijainti:
-
Verkko
Tässä webinaarissa tutustumme Oma asiointi -palvelun käyttöön niin
työnhakua aloittaessa kuin työnhaun aikana. Webinaarin aikana käymme
läpi muun muassa miksi sähköinen asiointi kannattaa, miten
työnhakijaksi ilmoittaudutaan, miten seuraat omaa tilannettasi Oma
asiointi -palvelun kautta sekä miten hakuvahti tehdään. Voit esittää
kysymyksiäsi luennon aikana sekä sen jälkeen chatin puolella.
Verkkoluento on tarkoitettu kaikille TE-palveluiden asiakkaille,
jotka haluavat oppia käyttämään sähköisiä asiointikanavia. Webinaarin
jälkeen ymmärrät miksi sähköistä asiointipalvelua kannattaa käyttää
asiointivälineenä sekä miten otat TE-palveluiden asiantuntijoihin
yhteyttä Oma asioinnin kautta.
Webinaaria varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen
sekä Internet-yhteyden.
Tulethan mukaan hyvissä ajoin ennen aloitusajankohtaa. Kun kirjaudut,
käytäthän vain etunimeäsi tai nimikirjaimiasi. Huomioithan, että jos
kirjaudut koko nimelläsi ja kirjoitat webinaarin chattiin, nimesi
näkyy myös muille osallistujille. Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua
erikseen. Webinaari on maksuton.
Voit seurata verkkoluentoa useimmilla mobiililaitteilla paikasta
riippumatta ja osallistua luennon aikana myös käynnissä olevaan
chattiin. Verkkoluennon seuraaminen sujuu parhaiten Chrome-, Safari-
ja Firefox -selaimilla. Luennolla käytetty materiaali on
TE-palveluiden omaisuutta eikä materiaalia jaeta osallistujille.
Osallistu webinaariin tästä linkistä:
Alueet:
Pohjois-Pohjanmaa
Tapahtumatyypit:
Webinaari