Pohjois-Savon TE-toimisto on ottanut yhdeksi kehittämiskohteeksi asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden parantamisen. Jouni Ortju Laatukoulutus Ky:stä havainnoi asiakaskohtaamisia myönteisten asiakaskokemusten kehittämiseksi. Havainnointia toteutetaan kaikilla toimipaikolla marras-joulukuun vaihteessa. Havaintojen perusteella laaditaan yhteenveto, jossa nostetaan esille konkreettisia parannustoimenpiteitä, joita TE-toimistossa lähdetään toteuttamaan. Havainnot, kehittämiskohteet ja parannusehdotukset käsitellään TE-toimiston henkilöstön työpajassa. Lisäksi toteutetaan kehittämisajatusten testaus ja jatkojalostus asiakastyöpajassa tammikuussa.
Haluamme onnistua tärkeässä tehtävässämme ja antaa asiakkaallemme myönteisen tunnekokemuksen palvelustamme.
Lisätietoja:
Johtaja Soile Lahti, soile.lahti@te-toimisto.fi tai 0295 043 513