-
Starts:
-
November 3, 2021, 01:00 PM
-
Ends:
-
November 3, 2021, 02:00 PM
-
Location:
-
Verkko/online
Tässä webinaarissa tutustumme Oma asiointi -palvelun käyttöön niin
työnhakua aloittaessa kuin työnhaun aikana. Webinaarin aikana käymme
läpi muun muassa miksi sähköinen asiointi kannattaa, miten
työnhakijaksi ilmoittaudutaan, miten seuraat omaa tilannettasi Oma
asiointi -palvelun kautta sekä miten hakuvahti tehdään. Voit esittää
kysymyksiäsi luennon aikana sekä sen jälkeen chatin puolella.
Verkkoluento on tarkoitettu kaikille TE-palveluiden asiakkaille,
jotka haluavat oppia käyttämään sähköisiä asiointikanavia. Webinaarin
jälkeen ymmärrät miksi sähköistä asiointipalvelua kannattaa käyttää
asiointivälineenä sekä miten otat TE-palveluiden asiantuntijoihin
yhteyttä Oma asioinnin kautta.
Osallistuminen:
Webinaari järjestetään Microsoft Teamsin välityksellä, ja
osallistumaan pääset tämän linkin kautta. (Microsoft Teams)
Webinaaria varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen
sekä Internet-yhteyden. Mukaan pääset yllä olevasta linkistä.
Tulethan mukaan hyvissä ajoin ennen aloitusajankohtaa. Kun
kirjaudut, käytäthän vain etunimeäsi tai nimikirjaimiasi. Huomioithan,
että jos kirjaudut koko nimelläsi ja kirjoitat webinaarin chattiin,
nimesi näkyy myös muille osallistujille. Webinaariin ei
tarvitse ilmoittautua erikseen. Webinaari on maksuton.
Voit seurata verkkoluentoa useimmilla mobiililaitteilla paikasta
riippumatta ja osallistua luennon aikana myös käynnissä olevaan
chattiin. Verkkoluennon seuraaminen sujuu parhaiten Chrome-, Safari-
ja Firefox -selaimilla. Luennolla käytetty materiaali
on TE-palveluiden omaisuutta eikä materiaalia jaeta osallistujille.
Alueet:
Pohjois-Pohjanmaa
Tapahtumatyypit:
Webinaari