-
Alkaa:
-
3. joulukuuta 2020, 13:00
-
Päättyy:
-
3. joulukuuta 2020, 15:00
-
Sijainti:
-
Verkossa
Aika: 3.12. kello 14.00
Paikka: verkossa
Osallistu rekrytapahtumaan tästä (Microsoft Teams).
Barona rekrytoi HR:n ja hallinnon avoimiin asiantuntijatehtäviin
Barona HR ohjaa HR:n ja hallinnon ammattilaiset uusille innostaville urapoluille.
Työllistämme HR:n ja hallinnon osaajia laajasti eri toimialoille – assistenttitehtävistä
johtotasolle asti. Autamme sinua pysymään mukana muutoksessa ja kehittämään
osaamistasi, jotta se palvelee yritysten osaamistarpeita parhaiten myös tulevaisuudessa
ja saat onnistumisen iloa urallasi.
Meidän kauttamme voit työskennellä erilaisissa asiakasyrityksissämme muun muassa
seuraavissa tehtävissä:
- HR-asiantuntija, HR-koordinaattori, HR-assistentti, rekrytoija
- Toimistoassistentti, johdon assistentti, myyntiassistentti
- Aulapalvelutehtävät
- Rahoitusalan asiakaspalvelutehtävät ja back office -tehtävät
Osaamisesi karttuessa tarjoamme myös vaativampia asiantuntija- ja johtotehtäviä.
Odotamme sinulta
Olet kaupallisen alan tai vastaavan tutkinnon suorittanut osaaja, jolta löytyy aiempaa
kokemusta erilaisista toimisto- tai asiakaspalvelutehtävistä. Olet innokas oppimaan
uutta ja sinulla on motivoitunut asenne erilaisia työtehtäviä kohtaan. Suomen kielen
lisäksi kommunikoit ainakin englannin kielellä. Ruotsin kielen osaaminen
on sinulle suuri plussa. Etua on myös aikaisemmasta kokemuksesta
yllä mainituista tehtävistä.
Barona rekrytoi taloushallinnon avoimiin asiantuntijatehtäviin
Barona Finance ohjaa työelämän eri vaiheissa olevia taloushallinnon ja rahoituksen
sekä liiketoiminnan kehityksen asiantuntijoita uusille innostaville urapoluille. Koska
teknologinen kehitys muuttaa jatkuvasti taloushallinnon asiantuntijoiden työnkuvia ja
luo uusia rooleja, autamme sinua viemään osaamisesi uusiin ulottuvuuksiin ja yritysten
tarpeita parhaiten palvelevaksi.
Meidän kauttamme voit työskennellä erilaisissa asiakasyrityksissämme muun muassa
seuraavissa tehtävissä:
- Assistant Controller, Taloushallinnon assistentti
- Laskuttaja, Reskontranhoitaja, Kirjanpitäjä
- Business Controller, Financial Controller
- Talouspäällikkö, CFO
- Erilaiset raportoinnin ja analytiikan tehtävät
Odotamme sinulta
Olet kaupallisen tutkinnon suorittanut osaaja, jolta löytyy aiempaa kokemusta edellä
mainituista taloushallinnon tehtävistä. Käytät näppärästi taloushallinnon järjestelmiä ja
seuraat mielelläsi alan trendejä. Olet innokas oppimaan uutta ja sinulla on motivoitunut
asenne erilaisia työtehtäviä kohtaan. Suomen kielen lisäksi kommunikoit ainakin
englannin kielellä. Ruotsin kielen osaaminen on plussaa.
Barona etsii kirjanpitäjää
Barona Finance ohjaa työelämän eri vaiheissa olevia taloushallinnon ja rahoituksen sekä liiketoiminnan kehityksen asiantuntijoita uusille innostaville urapoluille. Koska teknologinen kehitys muuttaa jatkuvasti taloushallinnon asiantuntijoiden työnkuvia ja luo uusia rooleja, autamme sinua viemään osaamisesi uusiin ulottuvuuksiin.
Haemme asiakkaillemme ulkoisen laskennan osaajia sekä määräaikaisiin että vakituisiin työsuhteisiin ympäri pääkaupunkiseutua. Asiakkainamme on yrityksiä pienistä toimijoista isoihin pörssiyrityksiin. Asiakasyritysten toimialoina on edustettuna esimerkiksi teollisuus, rakennus, rahoitus, kaupan ala, IT ja muut palvelualan toimijat.
Työtehtäviisi voi kuulua esimerkiksi vastuu kirjanpidosta, käyttöomaisuuskirjanpidosta, tilinpäätöksistä, veroilmoituksista sekä tase-erien oikeellisuudesta. Voit olla aloitteleva kirjanpitäjä tai jo pitkän kokemuksen omaava ulkoisen laskennan ammattilainen. Osaamisen mukaan tehtävät voivat painottua enemmän avustavampiin tehtäviin tai kokonaisvaltaiseen vastuuseen ulkoisesta laskennasta ja sen kehittämisestä.
Tehtävän menestyksekäs suorittaminen edellyttää, että sinulla on aiempaa kokemusta kirjanpidon tehtävistä. Osaamisesi ja kokemuksesi mukaan tehtävää voidaan räätälöidä sisältämään peruskirjanpidon ohella myös esimerkiksi konsernilaskentaa,
käyttöomaisuuskirjanpitoa, tilinpäätösten tekoa tai vastuuta koko kirjanpidon ja ulkoisen laskennan kokonaisuudesta. Sinulla on hyvät excel-taidot ja olet käyttänyt aiemmin jotakin kirjanpidon ohjelmaa (esim. Procountor, Netvisor, SAP).
Työntekijänä olet itsenäinen ja haluat ottaa vastuuta työssäsi. Omaat hyvän paineensietokyvyn ja kykenet mukautumaan tilanteen mukaan. Olet valmis oppimaan uusia asioita ja heittäytymään myös niihin tehtäviin, jotka eivät ole vielä vahvinta osaamistasi.
Omaat tarkan ja huolellisen työotteen etkä pelkää nostaa esille mahdollisia haasteita tai kysymyksiä työssä tai luvuissa. Arvostamme suomen kielen ohella myös englannin, ruotsin ja muiden kielten osaamista.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuksia kehittää ammattitaitoasi ja päästä hyödyntämään olemassa olevaa osaamistasi eri
asiakasyrityksissämme. Mahdollisen määräaikaisen projektityön jälkeen sinulla on mahdollisuus työllistyä muille asiakkaillemme tai kyseiseen asiakasyritykseen, mikä tarjoaa kehitysmahdollisuuksia pitkälläkin tähtäimellä. Haluamme toimia kumppaninasi urasi eri vaiheissa ja tukea osaamisesi kehittämisessä.
Tapahtuman järjestää Työllisyyden palvelutori.
Alueet:
Uusimaa
Näkyvyys:
näytä tapahtuma valtakunnallisella etusivulla
Tapahtumatyypit:
Rekrytapahtuma