-
Alkaa:
-
26. helmikuuta 2024, 15:00
-
Päättyy:
-
26. helmikuuta 2024, 17:00
-
Sijainti:
-
Oulu
Onko b2b-ohjelmistomyynti tai asiakkuudenhoito kasvavassa
ohjelmistoyhtiössä seuraava askel urallasi?
Dream Broker etsii kunnianhimoisia myyjiä ja aktiivisia
asiakasvastaavia Oulun myyntitiimiin ja järjestää
JobCorner-rekrytointitapahtuman BusinessAsemalla. Tutustu avoimena
oleviin tehtäviin, varaa haastatteluaikasi ja tule kertomaan
osaamisestasi sekä kysymään lisää tehtävistä!
Mikä: JobCorner – Dream Broker Oy
Aika: maanantai 26.2.2024, kello 15–17
Paikka: BusinessAsema, Hallituskatu 36 B, Oulu
Varaa
oma haastatteluaikasi 22.2. klo 12 mennessä tästä linkistä (lyyti.fi)
Myyjän (sales consultant) päävastuullinen tehtävä on
uusasiakashankinta Suomen markkinoilta. Saat täyden vastuun koko
myyntiprosessista ensimmäisestä puhelusta aina kaupan solmimiseen
asti. Apuna tässä tehtävässä sinulla on tiimisi täysi tuki eikä työtä
tarvitse tehdä yksin. Pääset tutustumaan työtehtävän kautta eri alojen
yrityksiin ja niiden liiketoimintaprosesseihin sekä tapaamaan
yritysten päättäjiä.
Jos olet kiinnostunut myynnistä, olet
kunnianhimoinen ja innostunut, tämä on oikea paikka sinulle.
Vastuualueesi on:
- Potentiaalisten asiakkaiden kontaktointi, tapaamisten varaaminen
ja asiakkaiden tapaaminen sekä koko myyntiprosessin hallinnointi ja
johtaminen alusta loppuun saakka tiimisi tuella.
- Yhteistyö asiakkuudenhallintayksikön kanssa varmistaaksesi uusien
asiakkaiden tuotteen käyttöönottovaiheen sujuvan implementoinnin.
- Konsultatiivisen ja arvonluontiin pohjautuvan ratkaisumyynnin
tarjoaminen eri alojen yrityksille aina yksityisestä sektorista
julkiseen sektoriin saakka.
Menestyäksesi roolissa tarvitset:
- Sujuvan suomen kielen taidon sekä kyvyn keskustella
potentiaalisten asiakkaiden kanssa myös englanniksi.
- Ihanteellisesti aikaisempaa kokemusta myyntityöstä tai asiakaspalvelutehtävistä
- Halua saavuttaa kuukausi- ja vuositavoitteesi
- Omistajuutta päivittäisestä työstäsi eli itsenäistä
työskentelyotetta ja omien myyntilukujesi tuntemista. On myös
tärkeää, ettet pelkää pyytää ohjausta sitä tarvitessasi
- Halua oppia, kehittyä ja kasvaa ammatillisesti
- Eettistä toimintatapaa asiakkaita ja kollegoitasi kohtaan
Bream brokers tarjoaa sinulle:
- Uuden oppimista ja itsesi kehittämistä
- Mahdollisuuksia rakentaa urapolkuasi Dream Brokerilla
- Myynnin perehdytys- ja koulutustilaisuuksia ulkomailla
- Kansainvälisen ja monipuolisen työyhteisön
- Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöpäiviin
- Palkkauksen, johon voit vaikuttaa suoraan päivittäisellä
myyntityölläsi. Kuukausipalkkasi koostuu kiinteästä peruspalkasta,
bonuksesta ja myyntikomissioista.
- Meille vuosien työkokemusta tärkeämpää on oikeanlainen asenne ja taidot.
- Tehtävä on kokoaikainen ja työpaikka sijaitsee Oulussa. Työhön
kuuluu myös matkustamista muualla Suomessa.
Asiakasvastaavan (account executive) roolissa pääset
vastaamaan oman asiakasportfoliosi hallinnasta sekä osallistumaan
Dream Brokerin myyntistrategian toteuttamiseen Suomen markkinoilla.
Työsi on itsenäistä, mutta saat tiimiltäsi tukea päivittäiseen työhösi
ja yhteistyön kehittämiseen asiakkaidesi kanssa. Yhtiön ja
liiketoiminnan kasvaessa sinulla on mahdollisuudet kehittää rooliasi
edelleen vaativampiin rooleihin, joissa vastuu kasvaa.
Vastuualueesi on:
- Auttaa asiakkaitamme saavuttamaan liiketoimintatavoitteensa
ohjelmistojemme avulla.
- Aktiivinen yhteydenpito asiakkaisiimme, tapaamisten varaaminen ja
myyntitapaamisten pitäminen
- Laajentaa yhteistyötä nykyisten asiakkaiden kanssa järjestämällä
säännöllisiä suunnittelutapaamisia sekä etsimällä asiakkaille uusia
mahdollisuuksia ja käyttötapoja hyödyntää tuotteitamme.
- Rakentaa pitkäaikaisia yhteistyösuhteita ja varmentua
asiakassuhteen jatkosta
- Käyttöönottokoulutuksien vetämistä asiakkaille paikanpäällä sekä etäyhteydellä
- Työskennellä tiiviisti kollegoidesi kanssa varmentaaksesi
asiantuntemuksen jakamisen
Menestyäksesi roolissa tarvitset:
- Sujuvan suomen kielen taidon sekä kyvyn keskustella asiakkaiden
kanssa myös englanniksi
- Ihanteellisesti aikaisempaa kokemusta myyntityöstä tai asiakaspalvelutehtävistä
- Halua saavuttaa kuukausi- ja vuositavoitteesi
- Omistajuutta päivittäisestä työstäsi eli itsenäistä
työskentelyotetta ja omien myyntilukujesi tuntemista. On myös
tärkeää, ettet pelkää pyytää ohjausta sitä tarvitessasi.
- Halua oppia, kehittyä ja kasvaa ammatillisesti.
- Eettistä toimintatapaa asiakkaita ja kollegoitasi kohtaan
Bream brokers tarjoaa sinulle:
- Uuden oppimista ja itsesi kehittämistä
- Mahdollisuuksia rakentaa urapolkuasi Dream Brokerilla
- Myynnin perehdytys- ja koulutustilaisuuksia ulkomailla
- Kansainvälisen ja monipuolisen työyhteisön
- Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöpäiviin
- Palkkauksen, johon voit vaikuttaa suoraan päivittäisellä myyntityölläsi.
- Kuukausipalkkasi koostuu kiinteästä peruspalkasta, bonuksesta ja myyntikomissioista.
- Meille vuosien työkokemusta tärkeämpää on oikeanlainen asenne ja taidot.
- Tehtävä on kokoaikainen ja työpaikka sijaitsee Oulussa. Työhön
kuuluu myös matkustamista muualla Suomessa.
Mikäli kiinnostuit tehtävistä, lähetä CV:si tai esimerkiksi
Linkedin-profilisi otsikolla ”JobCorner - OULU” osoitteeseen
careers@dreambroker.fi ja varaa oma haastatteluaikasi JobCorneriin täältä.
Lisätietoja tehtävistä antaa:
Toni Nieppola, Area Coordinator, Oulu, puh. 044 0436086.
Lisätiedot tapahtuman järjestelyistä (esim.
ilmoittautuminen, paikalle saapuminen jne.):
Antti Haapalainen
tapahtumakoordinaattori, Pohjois-Pohjanmaan
TE-toimisto
+295 056 553, antti.haapalainen@te-toimisto.fi
Jannika Leinonen
koordinaattori, alkuvaiheen palvelut
029
505 6371, jannika.leinonen(a)businessoulu.com
Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto
ja BusinessOulu.
Alueet:
Pohjois-Pohjanmaa
Tapahtumatyypit:
Muut