-
Alkaa:
-
29. toukokuuta 2024, 09:00
-
Päättyy:
-
29. toukokuuta 2024, 10:00
-
Sijainti:
-
Verkko/online
Tässä webinaarissa tutustumme Oma asiointi -palvelun käyttöön niin
työnhakua aloittaessa kuin työnhaun aikana. Webinaarin aikana käymme
läpi muun muassa miksi sähköinen asiointi kannattaa, miten
työnhakijaksi ilmoittaudutaan sekä miten seuraat omaa tilannettasi Oma
asiointi -palvelun kautta. Voit esittää kysymyksiäsi luennon aikana
sekä sen jälkeen chatin puolella.
Verkkoluento on tarkoitettu kaikille TE-palveluiden asiakkaille,
jotka haluavat oppia käyttämään sähköisiä asiointikanavia. Webinaarin
jälkeen ymmärrät miksi sähköistä asiointipalvelua kannattaa käyttää
asiointivälineenä sekä miten otat TE-palveluiden asiantuntijoihin
yhteyttä Oma asioinnin kautta.
Osallistuminen
Osallistu webinaariin tämän linkin kautta (teams.microsoft.com)
Webinaaria varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen
sekä Internet-yhteyden. Mukaan pääset yllä olevasta linkistä. Tallenna
osallistumislinkki itsellesi, jotta voit liittyä webinaariin
uudestaan, jos teknisien ongelmien takia joudut poistumaan webinaarista.
Tulethan mukaan hyvissä ajoin ennen aloitusajankohtaa. Kun kirjaudut,
käytäthän vain etunimeäsi tai nimikirjaimiasi. Huomioithan, että jos
kirjaudut koko nimelläsi ja kirjoitat webinaarin chattiin, nimesi
näkyy myös muille osallistujille. Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua
erikseen. Webinaari on maksuton.
Voit seurata verkkoluentoa useimmilla mobiililaitteilla paikasta
riippumatta ja osallistua luennon aikana myös käynnissä olevaan
chattiin. Verkkoluennon seuraaminen sujuu parhaiten Chrome-, Safari-
ja Firefox -selaimilla. Luennolla käytetty materiaali on
TE-palveluiden omaisuutta eikä materiaalia jaeta osallistujille.
Alueet:
Pohjois-Pohjanmaa
Tapahtumatyypit:
Webinaari