menu
Sulje
Sulje
Skip to Content

Pohjois-Karjalan TE-toimisto

Näillä sivuilla kerromme Pohjois-Karjalan TE-toimiston asioimiskäytännöistä sekä paikallisista tapahtumista ja ajankohtaisista asioista.

Huom!

Asioithan koronavirusepidemian aikana ensisijaisesti Oma asiointi -verkkopalvelussa tai soittamalla puhelinpalveluun.
Työnhaku tulee myös käynnistää ensisijaisesti Oma asiointi -palvelussa, jonka jälkeen otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä kahden viikon sisällä työnhaun käynnistymisestä. Verkkopalvelusta näet myös työnhakusi tilanteen tai voit jättää meille yhteydenottopyynnön.

Lue lisää asiointikäytännöistä koronaepidemian aikana tästä.

 

Seuraa meitä myös somessa:

 

 

Uutiset

Koronatilanteen vaikutukset asiointikäytäntöihin Pohjois-Karjalan TE-toimistossa

Päivitetty 3.4.2020

TE-palveluiden toimintojen turvaamiseksi ja koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi olemme tehneet muutoksia asiointikäytäntöihimme.

Pohjois-Karjalan työ- ja elinkeinotoimisto palvelee työnantajia, työnhakijoita ja yhteistyökumppaneita tällä hetkellä etänä. Käytäthän kaikessa asioinnissa ensisijaisesti sähköistä Oma asiointi -palvelua. Käytössäsi ovat myös puhelinpalvelut. Puhelinpalveluissa voi kuitenkin olla tällä hetkellä ruuhkaa, joten käytäthän niitäkin ainoastaan kiireellisissä tilanteissa tai jos sähköinen asiointi ei ole mahdollista

Toimipaikoistamme on avoinna Joensuun toimipaikan aulapalvelu arkisin klo 9-16.15, jossa voit asioida, mikäli et pysty ilmoittautumaan työnhakijaksi muulla tavoin kuin paperisella ilmoittautumislomakkeella ja lisäksi tarvitset apua lomakkeen täyttämiseen. Jos sinulla on flunssan kaltaisia oireita tai olet ollut ulkomailla viimeisen kahden viikon sisään, ethän asioi toimipaikassamme myöskään ilmoittautumislomakkeen täyttämiseksi - tällöin voit soittaa valtakunnalliseen puhelinpalveluun.

Kiteen, Lieksan, Nurmeksen ja Joensuun toimipaikkojen postilaatikoihin voi toimittaa asiakirjoja. Postilaatikoiden läheisyyteen on myös varattu ilmoittautumislomakkeita, joilla voit käynnistää työnhaun, sekä yhteydenottopyyntölomakkeita.

Työnhakusi tilanteen voit tarkistaa itse Oma asiointi-palvelusta. Käynnistettyäsi työnhaun siellä, otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä kahden viikon kuluessa työnhaun alkamisesta. Soitamme 0295-alkuisesta numerosta, joten vastaathan puheluumme!

Ohjaamme asiakkaita tällä hetkellä vain palveluihin, jotka voidaan suorittaa etänä.

Noudatamme asiakaspalvelussamme THL:n ja AVI:n ohjeita


Tiedotteet

Tulosta