Yhteystiedot

Asiointipalvelu henkilö- ja yritysasiakkaille

Asiointi tapahtuu Oma asiointi -verkkopalvelumme kautta.

Keski-Suomen TE-toimiston kirjaamo

  • Postiosoite: PL 400, 40101 Jyväskylä
  • Sähköposti: kirjaamo.keski-suomi@te-toimisto.fi

Huomaathan, että sähköposti on suojaamaton yhteys ja sen käyttö tapahtuu lähettäjän omalla vastuulla. Toimita henkilökohtaisia tietoja sisältävät liitteet ensisijaisesti Oma asiointi -palvelussa (selvityspyyntö, suunnitelman toteuttaminen) tai postitse.

Puhelinpalvelut

Puheluhinnat Asiakaspuheluiden rekisteriseloste

Henkilöasiakkaat, valtakunnallinen puhelinpalvelu

p. 0295 025 500 (arkisin klo 9–16.15)

Personkunder, riksomfattande telefonservice

tel. 0295 025 510 (vardagar kl.9–16.15)

Personal customers, national phone services

tel. 0295 020 713 (Mon-Fri 9 a.m. to 4.15 p.m.)

Työnantaja- ja yritysasiakkaat

p. 0295 046 006 (arkisin klo 9–16.15)

Jos sinulla on kysymyksiä yt-neuvotteluprosessista, saat tietoa aluehallintovirastosta ja työnantajaliitostasi. Yt-neuvotteluesitykset voit toimittaa kirjaamoon: kirjaamo.keski-suomi@te-toimisto.fi

Vuorotteluvapaapuhelin

p. 0295 046 240 (arkisin klo 9–10)
Tukea vuorotteluvapaa-aiheisiin kysymyksiin.

Mediayhteydenotot

tiedotus.keski-suomi@te-toimisto.fi
p. 0295 046 346 (arkisin klo 9.00–15.00)

Toimipaikkakohtaiset palveluajat ja yhteystiedot

Toimipaikat Jyväskylässä ja Äänekoskella ovat toistaiseksi auki asiakirjojen jättämistä varten. Pyydämme välttämään asiointia aulapalvelutiloissa rajoittaaksemme koronaepidemian etenemistä. Käytäthän kaikessa asioinnissa ensisijaisesti sähköistä Oma asiointi -palvelua. Käytössäsi on myös puhelinpalvelut.

E-
tjänster


>> Vanliga frågor