Viikolla 11 (15.-19.3.2021) Keski-Suomen TE-toimiston vastuuvirkailijoiden puhelinpäivystys on väliaikaisesti pois käytöstä. Väliaikainen muutos henkilöasiakkaiden paikallisessa puhelinpalvelussa johtuu työllisyyden kuntakokeilujen käynnistymiseen liittyvistä muutoksista.
Valtakunnalliset asiointikanavat ovat käytössä viikolla 11. Asioi ensisijaisesti Oma asiointi -verkkopalvelussamme. Palvelussa voit jättää esimerkiksi yhteydenottopyynnön, käynnistää työnhaun tai lähettää henkilökohtaisia tietoja sisältävät liitteet (esim. selvityspyyntö tai suunnitelma).
Mikäli et voi käyttää Oma asiointi -palvelua, soita valtakunnalliseen puhelinpalveluun tai jätä paperinen lomake toimipaikkaan.
Puhelinpalvelut
- Puheluhinnat
- Asiakaspuheluiden rekisteriseloste
- Henkilöasiakkaat, valtakunnallinen puhelinpalvelu, p. 0295 025 500 (arkisin klo 9–16.15)
- Personkunder, riksomfattande telefonservice, tel. 0295 025 510 (vardagar kl.9–16.15)
- Personal customers, national phone services, tel. 0295 020 713 (Mon-Fri 9 a.m. to 4.15 p.m.)
Muut Keski-Suomen TE-toimiston yhteystiedot
Keski-Suomen TE-toimiston yhteystiedot
Lisätietoa kuntakokeiluista