Suosittelemme asiakkaitamme siirtymään Oma Asiointi-palveluun TE-palvelut verkkosivulle
Etelä-Savon TE-toimisto siirtää kaiken asioinnin 18.3 alkaen sähköisiin kanaviin sekä puhelimitse hoidettavaksi – kasvokkaista asiakaspalvelua ei toistaiseksi järjestetä. Etelä-Savon TE-toimisto pyytää asiakkaitaan siirtymään kaikessa asioinnissa käyttämään Oma Asiointi-palvelua TE-palvelut verkkosivuilta. Mikäli sähköinen asiointi ei ole mahdollista, voit käynnistää työnhakusi toimipisteissä olevilla lomakkeilla, kertoo johtaja Hanna Makkula Etelä-Savon TE-toimistosta. Tällä linjauksella varmistetaan sitä, että kaikkien asiakkaiden työttömyysturva pystytään hoitamaan kaikissa tilanteissa.
Asiakkaat voivat koko ajan jättää asiapapereitaan toimitilojen ulko-ovien vierissä oleviin postilaatikoihin Pieksämäellä ja Savonlinnassa. - Mikkelissä toimipaikan 3.kerros on avoinna asiapapereiden jättämistä varten ja TE-toimiston postilaatikko on toimitilamme katutason ala-aulassa, kertoo Makkula.
TE-toimisto ohjaa asiakkaita vain sellaisiin palveluihin, jotka voidaan suorittaa etänä.
TE-toimisto informoi ajankohtaisesta tilanteesta nettisivuillaan.