Etelä-Savon TE-palvelujen paperiposti ei kulje Postin lakon aikana. Sähköisessä Oma asiointi-verkkopalvelussa voit asioida turvallisesti, painottaa johtaja Hanna Makkula Etelä-Savon TE-toimistosta.
Postin lajittelua ja jakelupalveluita koskevan lakon vuoksi kirjepostimme ei nyt kulje ja postin jakelu todennäköisesti häiriytyy lakon jälkeen postin kasautumisen vuoksi jakelukeskuksiin. Tiedotamme lisää, kun saamme postilta ajankohtaista tietoa lakon vaikutuksista, toteaa Makkula
TE-palvelujen asiakkaat voivat asioida turvallisesti Oma asiointi -verkkopalvelussa
Oma asiointi -palvelussa voit työnhakijana seurata reaaliajassa niin määräaikoihin perustuvia ja reagoimista vaativia yhteydenottoja kuin työllistymissuunnitelmaasikin. Asiakkaan kanssa on mahdollista sopia lakon aikana myös muusta työtarjousten lähettämistavasta kuin kirjepostista ja tätä sovittua lähettämistapaa on mahdollista käyttää työtarjousten tekemisessä lakon aikana. Etelä-Savon TE-toimisto on yhteydessä asiakkaisiin puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla. Työnantaja-ja yrittäjäasiakkaiden on tärkeätä huomata, että lakolla ei ole vaikutuksia maksatushakemuksista annettuihin määräaikoihin, vaan niiden tulee saapua päätöksen mukaisessa määräajassa KEHA-keskuksesta. Puhelinpalvelumme palvelee normaalisti. Sinun kannattaa seurata aktiivisesti Oma asiointi- verkkopalvelua, painottaa Makkula.
Tiedotamme lisää, kun saamme postilta ajankohtaista tietoa lakon vaikutuksista.
Linkit palveluihin
Oma asiointi-verkkopalvelut te-palvelut sivulla
Hae maksatusta (keha-keskus.fi)
TE-puhelinpalvelut
TE-palvelut.fi verkkosivut
Lisätietoja
johtaja Hanna Makkula, puh 0295 044 004, Etelä-Savon TE-toimisto