Ajankohtaiset

<< Takaisin

« Takaisin

Tärkeää tietoa asioinnista koronavirusepidemian aikana

Suurin osa henkilökunnastamme tekee edelleen etätyötä koronavirusepidemian leviämisen hidastamiseksi. Asiantuntijamme palvelevat asiakkaita pääsääntöisesti puhelimitse. Soitamme 0295-alkuisista numeroista. Tarkkaile siis puhelintasi ja vastaa soittoihimme, jotta saamme asiasi hoidettua!

Työnhaku- ja uravalmennukset ja työvoimakoulutukset järjestetään syksyllä joko lähi- tai etäopetuksena.

Asioi koronavirusepidemian aikana ensisijaisesti Oma asiointi -palvelun, puhelinpalvelun ja chatin kautta.

Sähköisessä Oma asiointi -palvelussa asioit kaikkein vaivattomimmin. Siellä voit ilmoittaa lähes kaikki palvelutarpeet ja työnhaun muutokset.

Puhelinpalvelumme:

  • Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu: 0295 025 500
  • Koulutusneuvonta: 0295 020 702
  • Työttömyysturvaneuvonta: 0295 020 701
  • Pohjanmaan työnantaja- ja yritysasiakkaiden puhelinasiointi: 0295 056 001

Chatissa voit kysyä monenlaisia asioita mm. verkkopalveluiden käytöstä. Chatin löydät TE-palveluiden valtakunnallisilta sivuilta.

Toimipaikkamme ovat avoinna asiakirjojen jättämistä ja työnhaun aloittamista varten.

Jos et voi asioida verkossa tai haluat jättää asiakirjan, voit tulla käymään toimipaikoissamme. Katso toimipaikkojen aukiolot  yhteystiedoista

Kun toimipaikat ovat suljettuja, löydät niiden ulko-oven läheisyydestä paperisia lomakkeita, joilla voi ilmoittautua työnhakijaksi.

HUOM! Jos sinulla on flunssaoireita, olet palannut alle kaksi viikkoa sitten ulkomaanmatkalta tai olet karanteenissa, älä tule asioimaan henkilökohtaisesti!

Noudatamme asiakaspalvelussamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL:n ja Aluehallintovirasto AVI:n ohjeita.

Usein kysyttyä koronaviruksen vaikutuksista (te-palvelut.fi)

päivitetty 10.8.2020


Oma
asiointi