Työnhakijat

Työnhakijan asiakaspalvelumalli

2.5.2022 voimaan tulleen uuden asiakaspalvelumallin tavoitteena on antaa työnhakijoille aiempaa yksilöllisempää ja riittävää tukea työnhaussa.
Tavoitteena on, että työnhakijat työllistyvät mahdollisimman nopeasti.

Työnhakijalle järjestetään työllistymisen edistämiseksi alkuhaastattelu ja työnhakukeskusteluita.

Ohjeita työnhaun käynnistämiseen ja jatkoasiointiin

Työnhakijana ja TE-palveluiden asiakkaana voit olla, vaikka et olisikaan työtön.

Työnhaun käynnistäminen

Ohjeet työttömälle työnhakijalle

Ohjeet lomautetulle

Asiointi TE-palveluissa

Palveluja työnhakijoille

Henkilöasiakkaan chat-ja puhelinpalvelu

Paikalliset palvelut

Paikalliset palvelut on tarkoitettu vain Pohjanmaan TE-toimiston asiakkaille. Ne täydentävät valtakunnallisia TE-palveluja.

Jäikö kysyttävää?