Asioi meillä
Tutustu seuraavilla sivuilla oleviin eri asiakasryhmille tarkoitettuihin yksityiskohtaisiin asiointiohjeisiin. Toimipaikkojemme aukioloajat löytyvät kunkin toimipaikan omalta sivulta (Yhteystiedot ja aukioloajat vasemmassa navigaatiossa).
Verkkopalvelut
Suosittelemme verkkopalvelun käyttöä. Se on nopein ja kätevin asiointitapa. Kirjaudu palveluun Oma asiointi -painikkeen kautta.
HUOM! Pidä aina verkkopankkitunnukset mukanasi, kun asioit TE-palveluissa!
Puhelinpalvelut
Henkilöasiakaspalvelut: 0295 025 500 , arkisin klo 9.00-16.15
Työnantaja- ja yrityspalvelut: 0295 056 001, arkisin klo 9.00-16.15
Sähköposti
TE-toimiston asiakkuus on salassa pidettävä tietoa. Siksi vastaamme sähköpostilla vain yleisluontoisiin kysymyksiin. Tarvittaessa TE-toimisto voi vastata suojatulla sähköpostilla sellaisiin kysymyksiin, joissa käsitellään asiakkuuteen liittyviä asioita. Jos sinun pitää lähettää TE-toimistoon salassa pidettäviä viestejä ja liitetiedostoja, mutta sinulla ei ole mahdollista käyttää Oma asiointi -palvelua, voit lähettää viestisi käyttämällä Turvaviestiä.
Sosiaalinen media
Posti
Voit lähettää meille postia. Postisoitteet löydät toimipaikkojen omilta sivuilta (vasen navigaatio: Yhteystiedot). Lisäksi jokaisessa toimipaikassamme on asiakaspostilaatikko, jonne voit jättää postia.
Sivu päivitetty 18.10.2022Valtakunnalliset TE-palvelut löydät nyt Työmarkkinatorilta
- Avoimet työpaikat (tyomarkkinatori.fi)
- Uutiset
- Henkilöasiakkaat (tyomarkkinatori.fi)
- Työnantajat ja yrittäjät (tyomarkkinatori.fi)
- TE24-uudistus (tyomarkkinatori.fi)
Päivitetty: 18.08.2023