Asioi meillä

Tutustu seuraavilla sivuilla oleviin eri asiakasryhmille tarkoitettuihin yksityiskohtaisiin asiointiohjeisiin. Toimipaikkojemme aukioloajat  löytyvät kunkin toimipaikan omalta sivulta (Yhteystiedot ja aukioloajat vasemmassa navigaatiossa).

Verkkopalvelut

Suosittelemme verkkopalvelun käyttöä. Se on nopein ja kätevin asiointitapa. Kirjaudu palveluun Oma asiointi -painikkeen kautta.

HUOM! Pidä aina verkkopankkitunnukset mukanasi, kun asioit TE-palveluissa!

Puhelinpalvelut

Henkilöasiakaspalvelut: 0295 025 500 , arkisin klo 9.00-16.15

Työnantaja- ja yrityspalvelut: 0295 056 001, arkisin klo 9.00-16.15

Sähköposti

TE-toimiston asiakkuus on salassa pidettävä tietoa. Siksi vastaamme sähköpostilla vain yleisluontoisiin kysymyksiin. Tarvittaessa TE-toimisto voi vastata suojatulla sähköpostilla sellaisiin kysymyksiin, joissa käsitellään asiakkuuteen liittyviä asioita. Jos sinun pitää lähettää TE-toimistoon salassa pidettäviä viestejä ja liitetiedostoja, mutta sinulla ei ole mahdollista käyttää Oma asiointi -palvelua, voit lähettää viestisi käyttämällä Turvaviestiä.

Sosiaalinen media

         

Posti

Voit lähettää meille postia. Postisoitteet löydät toimipaikkojen omilta sivuilta (vasen navigaatio: Yhteystiedot). Lisäksi jokaisessa toimipaikassamme on asiakaspostilaatikko, jonne voit jättää postia.

Sivu päivitetty 26.3.2021