Asioi meillä

Ohje työnantaja- ja yritysasiakkaille

» Sähköinen asiointi
» Puhelinpalvelut
» Käyntiasiointi
» Palveluesitteet

Sähköinen asiointi

Työnantajan ja yrityksen Oma asiointi -palvelu kokoaa yhteen kaikki yrityksille ja työnantajille suunnatut TE-palvelut, jotka voi hoitaa verkossa.

KATSO-palvelun käyttö päättyy 31.12.2020. Kirjautumalla Oma asiointi -palveluun käyttämällä Suomi.fi-tunnistusta (kirjaudu pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla) käytössä ovat kaikki Oma asiointi -palvelun edut ja sähköiset asiointimahdollisuudet.

Toistaiseksi palveluun pääsee myös TE-palvelujen sopimustyönantajan käyttäjätunnuksilla. Tällöin käytössäsi ovat Oma asioinnin -peruspalvelut, mutta eivät aivan kaikki verkkoasiointimahdollisuudet.

Työnantajan ja yrityksen Oma asiointi -palvelussa voit mm.:

  • tehdä työpaikkailmoituksen Avoimet työpaikat -verkkopalveluun ja tarvittaessa myös EURES-palveluun
  • muuttaa aiempaa työpaikkailmoitusta tai poistaa sen
  • nähdä TE-palvelujen asiantuntijan tekemät työnhakijaesittelyt
  • tarkistaa TE-toimiston asiakastietojärjestelmässä olevat osoite- ja yhteystiedot ja ilmoittaa niihin tulevista muutoksista
  • lähettää sähköisen yhteydenottopyynnön TE-toimistoon
  • tehdä hakemuksen palkkatuesta ja hakea palkkatuen maksatusta.

Puhelinpalvelut

Kaakkois-Suomen TE-palvelujen työnantaja- ja yritysasiakkaiden puhelinpalvelu palvelee arkisin klo 9.00–16.15.

Tietoa yritystoimintaan liittyvistä julkisista yritys- ja työnantajapalveluista saa Yritys-Suomi-puhelinpalvelusta.

Käyntiasiointi

Palvelemme TE-toimiston toimipaikoissa ainoastaan ajanvarauksella.

Tapaaminen voidaan tilanteesta riippuen sopia myös omalle työpaikallesi tai muuhun haluamaasi paikkaan. Tapaamisen aikana asiantuntijamme voi tutustua tarkemmin organisaatioosi ja palvelutarpeisiisi sekä kertoa juuri teille sopivista TE-toimiston ja Yritys-Suomen palveluista.

Sovi tapaaminen asiantuntijamme kanssa, niin keskustellaan yhdessä tarpeistanne ja niihin sopivista palveluista.

» Työnantaja- ja yritysasiakkaiden puhelinpalvelu

Asiantuntijamme:

  • Imatran seutu:
    Anne Kaarnaoja 0295 042 248
  • Lappeenrannan seutu:
    Vesa Auvinen 0295 042 036 ja Virpi Siiri 0295 042 270
  • Kotkan-Haminan seutu:
    Päivi Simpanen 0295 042 214
  • Kouvolan seutu:
    Minna Ollikainen 0295 042 119 ja Kaisu Marttila 0295 042 054

Palveluesitteet

Valtakunnalliset esitteet

KAAKKOIS-SUOMEN TE-TOIMISTON OMAT ESITTEET

Päivitetty 17.9.2020