Keski-Suomen TE-toimiston yhteystiedot

Asiointipalvelu henkilö- ja työnantaja-asiakkaille

Asioi Oma asiointi -verkkopalvelussamme. Palvelussa voit esimerkiksi jättää yhteydenottopyynnön, käynnistää työnhaun tai lähettää henkilökohtaisia tietoja sisältävät liitteet (esim. selvityspyyntö tai suunnitelma).  Työnantajana voit hakea palkkatukea ja tehdä maksatushakemuksen.

Mikäli et voi käyttää Oma asiointi -palvelua, soita puhelinpalveluun tai jätä paperinen lomake toimipaikkaan. Sähköpostia käytetään asiakaspalvelussamme rajatusti.

Työnhaun voi käynnistää vain Oma asiointi -palvelussa, puhelimitse, verkkolomakkeella tai paperisella lomakkeella.


Postiosoite

Keski-Suomen TE-toimisto, PL 400, 40101 Jyväskylä


Sähköposti

Sähköpostin käyttö asiakaspalvelussamme on rajattua. Käytä ensisijaisesti Oma asiointi -palvelua tai puhelinpalvelua. Työnhakijaksi ei voi ilmoittautua sähköpostilla. TE-palveluissa ei voida vastata sähköpostilla kysymyksiin, jotka liittyvät henkilökohtaiseen tilanteeseen ja edellyttävät luottamuksellisten tietojen käsittelyä. Turvaviestillä voit kuitenkin tarvittaessa lähettää luottamuksellisia sähköposteja ja asiakirjoja. Valitse vastaanottajaksi Keski-Suomen TE-toimiston kirjaamo.

Muut yhteydenotot: kirjaamo.keski-suomi@te-toimisto.fi

Lähettäjä saa automaattisen vastaanottokuittauksen onnistuneesti perille saapuneesta sähköpostiviestistä.


Avoinna olevat tehtävät Keski-Suomen TE-toimistossa

Ilmoitamme avoinna olevat tehtävämme Valtiolle.fi-sivustolla. Pyydämme yhteydenotot avoinna olevien tehtävien osalta ilmoituksissa olevien ohjeiden mukaisesti.

Emme pääsääntöisesti tarjoa työharjoittelupaikkoja. Psykologiharjoittelijoiden avoimet tehtävät ilmoitetaan suoraan oppilaitoksille.


Neuvontapalvelut

Puhelinpalvelu ja hinnoittelu

Puhelun hinta on oman liittymäsopimuksesi mukainen, myös jonotusajalta sekä puhelun ohjautuessa vastaajaan (matkapuhelinmaksu/ paikallisverkkomaksu). Operaattorin veloitus alkaa siitä, kun yhteys aukeaa. Kaikki TE-palveluiden puhelinnumerot ovat 0295-alkuisia. Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 0295-alkuiset puhelut siihen. Laskutukseen liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä omaan operaattoriisi. Viranomaiselta saatu neuvonta on kuitenkin aina maksutonta.

Henkilöasiakkaat, valtakunnallinen puhelinpalvelu

p. 0295 025 500 (arkisin klo 9–16.15)

Personkunder, riksomfattande telefonservice

tel. 0295 025 510 (vardagar kl.9–16.15)

Personal customers, national phone services

tel. 0295 020 713 (Mon-Fri 9 a.m. to 4.15 p.m.)

Русскоязычная телефонная служба для индивидуальных клиентов

p. 0295 020 715 (пон-пят 9.00–16.15)

Työnantaja- ja yritysasiakkaat

p. 0295 046 006 (arkisin klo 9–16.15)

Jos sinulla on kysymyksiä yt-neuvotteluprosessista, saat tietoa yhteistoiminta-asiamiehen toimistosta, aluehallintovirastosta ja työnantajaliitostasi. Yt-neuvotteluesitykset voit toimittaa kirjaamoon: kirjaamo.keski-suomi@te-toimisto.fi

Vuorotteluvapaapuhelin

Tukea vuorotteluvapaa-aiheisiin kysymyksiin

  • p. 0295 046 240 (arkisin klo 9–10)

EURES-neuvonta

EURES ja kansainvälinen työnvälitys, ma-pe klo 8–16.15


Mediayhteydenotot


Milla Pesonen
Asiantuntija, viestintä
tiedotus.keski-suomi@te-toimisto.fi
p. 0295 046 346

Huom. Tässä numerossa vastataan ainoastaan median yhteydenottoihin.


Toimipaikkakohtaiset palveluajat ja yhteystiedot

Asioithan meillä vain terveenä!
Jos sinulla on ajanvarausaika, olethan yhteydessä vastuuasiantuntijaasi. Huomaathan, että voit asioida kanssamme myös Oma asiointi -palvelussa tai puhelimitse. Oma asiointi -palvelussa voit esimerkiksi jättää yhteydenottopyynnön, käynnistää työnhaun tai lähettää henkilökohtaisia tietoja sisältäviä liitteitä.

Päivitetty: 24.11.2023