Asioi meillä

Tutustu huolellisesti yksityiskohtaisempiin työnhakijan ja työnantajan asiointiohjeisiin.

Käytä aina ensisijaisesti Oma asiointi -verkkopalveluamme. Se on kätevin tapa asioida kanssamme.

Yhteydenottopyynnön voit lähettää Oma asiointi -verkkopalvelun kautta. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit soittaa puhelinpalveluumme.

Henkilöasiakkaan Oma asiointi -verkkopalveluYritys- ja työnantaja-asiakkaan Oma asiointi -verkkopalvelu
TE-puhelinpalvelut antaa sinulle puhelimitse neuvontaa ja ohjausta TE-palveluihin ja asiointiin. Yritys-Suomi -puhelinpalvelusta saat tietoa ja opastusta yrittämisen kaikkiin vaiheisiin.

PuhelinpalvelutYritys-Suomi-puhelinpalvelu (suomi.fi)
Mikäli et voi asioida verkkopalvelussa tai puhelimitse, jätä yhteydenottopyyntö tai ilmoittaudu työnhakijaksi paperisella lomakkeella yhteydenottopyyntölomake tai työnhakijaksi ilmoittautumislomake Jyväskylän, Jämsän tai Äänekosken toimipaikassa

Jyväskylän toimipaikka
Jämsän toimipaikkaÄänekosken toimipaikka

Lue lisää asiointikanavista ja palveluista

Keski-Suomen TE-toimiston paikalliset palvelutUsein kysyttyä TE-palveluistaKeski-Suomen TE-toimiston yhteystiedot

Oma
asiointi

Työnhaku- ja uravalmennus

Miitti: Ketterä ja maksuton rekrytointipalvelu yrityksellesi.Ammatinvalinta- ja uraohjaus.Töiden välillä blogi

Kunnari: sujuva suunta työelämään. Keski-Suomen tieto- ja neuvontapalvelujen chat ti, to ja pe klo 13-16.