Ajankohtaiset

<< Takaisin

« Takaisin

Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston henkilöasiakaspalveluun

Suosithan asioinnissa edelleen verkko- tai puhelinpalveluja.

Oma asiointi -verkkopalvelu
Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaan verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Suosittelemme tarkistamaan ensimmäiseksi, löytyykö kysymykseesi vastaus Oma asiointi -verkkopalvelusta.

Puhelinpalvelut
Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15.

Henkilöasiakkaat 0295 025 500
Telephone service for personal customers 0295 020 713
Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701
Koulutusneuvonta 0295 020 702
Uraohjaus 0295 020 720
Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 056 502
Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Asiointipaikat

Oulun Uusikadun asiointipaikka on avoinna arkisin klo 9-16.  Muilla paikkakunnilla voi asioida ilman ajanvarausta maanantaisin klo 9-16 välisenä aikana. Muina aikoina asiakaspalvelu toteutetaan etäyhteydellä tai puhelimitse ennakkoon varattuna aikana.

Oulun Uusikadulla on yksi itsepalvelupääte asiakkaiden hyödynnettävissä. Muiden asiointipaikkojen itsepalvelupäätteet eivät ole käytettävissä toistaiseksi.

Ethän tule TE-toimistoon, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa.

Asiakirjat

Asiakirjoja voi toimittaa Oma asiointi -palvelussa sekä sähköpostitse turvapostilla Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston kirjaamoon.

Postitse asiakirjat voi lähettää osoitteeseen: Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto,
Kirjaamo, Sepänkatu 20, 90100 Oulu.

Kaikissa asiointipaikoissa on postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja.

Henkilökohtaiset tapaamiset
Asiakastapaamiset hoidetaan puhelimella tai kuvallisella etäyhteydellä.

Yleisötapahtumat ja -tilaisuudet
Tapahtumat ja asiakastilaisuudet järjestetään toistaiseksi webinaareina tai muuten verkossa.


Uutista päivitetty: 1.8.2020.


Oma
asiointi