- Tjänster som berör arbetstillstånd
- Työnhakija
- Työnantaja
- Tjänster som berör arbetstillstånd
- Aloittava yrittäjä
- Lomautettu
- Maahanmuuttaja
- Ammatinvalinta ja uraohjaus
- Asioiden käsittelyajat
- Utlänningars plockande av vilda bär och andra naturprodukter i Finland
- Foreigners picking wild berries and other natural products in Finland
- การเก็บผลไม้ป่าและผลผลิตจากธรรมชาติอื่น ๆ ของชาวต่างชาติในประเทศฟินแลนด์ (thai)
- Інформація для іноземців, що займаються збором натуральної ягоди та іншої дикорослої продукції у Фінляндії (ukraina)
- Сбор лесных ягод и другой дикорастущей продукции иностранными гражданами в Финляндии (venäjä)
- Asiakaspalvelumalli
- Aktuellt
- Evenemang
- Kontaktuppgifter
- Lokala tjänster
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- TE-live
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Työkykykoordinaattorit
- TE-palvelut siirtyvät kuntiin 1.1.2025
- The transfer of TE Services to the municipalities
- Vår kundservice
- Samservicekontor
- För samarbetspartners
- Dataskyddsbeskrivningar
Aktuellt
Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston henkilöasiakkaiden asiakastyytyväisyys on korkealla tasolla. Asiakkaat antoivat TE-toimistosta saamalleen palvelulle kokonaisarvosanan 4,2, kun tyytyväisyyttä mitattiin asteikolla 1–5.
– On hienoa kuulla, että asiakastyytyväisyytemme on korkealla tasolla ja noussut jopa hieman edellisvuodesta. Hyvän asiakaskokemuksen tavoitteleminen on meille tärkeää, Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston johtaja Pirjo Juntunen korostaa.
Henkilöasiakkaat ovat varsin tyytyväisiä asioiden käsittelynopeuteen sekä saamaansa henkilökohtaiseen neuvontaan ja asiakaspalveluun. Lähes 80 prosenttia asiakkaista koki TE-toimistosta saamansa palvelun ystävällisenä ja 79 prosenttia oli täysin tai jossain määrin samaa mieltä siitä, että heidän asiansa käsiteltiin nopeasti. Asiakkaiden antama arvosana käsittelynopeudesta oli 4,2, kun kaikkien Suomen TE-toimistojen vastaava keskiarvio oli 4,1.
Kehittämispalautetta asiakkaat puolestaan antoivat eniten verkkopalveluista, erityisesti niiden käytettävyyteen sekä tiedon löydettävyyteen liittyen.
Yritysasiakkaiden tyytyväisyyttä laski rekrytointiongelmat
Yritysasiakkaiden tyytyväisyys oli keskiarvoisesti 3,5 (asteikolla 1-5). Yritysten- ja työnantaja-asiakkaiden tyytyväisyyttä laski yritysten kokemat rekrytointiongelmat. Noin puolet yritysasiakkaista koki, ettei saa riittävästi päteviä hakijoita avoimiin työpaikkoihin. Yritysasiakkaista 71 prosenttia suosittelisi TE-toimiston palveluja samassa tilanteessa oleville.
Asiakkaiden tyytyväisyyttä TE-toimiston palveluihin seurataan vuosittain toteutettavalla palvelutyytyväisyyskyselyllä. TE-toimiston asiakaspalvelutyytyväisyyskyselyn toteuttaa TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskus (KEHA-keskus). Kyselyyn vastasi 1058 Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston henkilöasiakasta sekä 38 työnantaja-asiakasta.
- Publiceringsdatum
- 2024-06-03
Uppdaterad: 17.10.2024