Asioi meillä

Tutustu huolellisesti yksityiskohtaisempiin työnhakijan ja työnantajan asiointiohjeisiin. Katso valikko sivun vasemmassa reunassa.

Käytä aina ensisijaisesti verkkopalveluamme. Se on kätevin tapa asioida kanssamme. Kirjaudu verkkopalveluun Oma asiointi -painikkeesta.

TE-puhelinpalvelut antaa puhelimitse neuvontaa ja ohjausta TE-palveluihin ja asiointiin. Yritys-Suomi -puhelinpalvelusta saat tietoa ja opastusta yrittämisen kaikkiin vaiheisiin.

Yhteydenottopyynnön voit lähettää Oma asiointi -verkkopalvelun kautta. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit soittaa puhelinpalveluumme.

Mikäli sähköinen asiointi ei ole mahdollista, Jyväskylän, Jämsän ja Äänekosken toimipisteissä on yhteydenottopyyntölomakkeita ja työnhakijaksi ilmoittautumislomakkeita. Lomakkeet ovat toimipisteiden sisäänkäyntien luona. Voit jättää asiakirjoja

  • Jyväskylässä ulko-oven vieressä olevaan postilaatikkoon tai  sisäänkäynnin luona olevaan laatikkoon,
  • Jämsässä 1. kerroksessa, rakennuksen sisällä olevaan postilaatikkoon ja
  • Äänekoskella 2. kerroksen sisäänkäynnin vieressä olevaan postilaatikkoon

Katso myös:
Keski-Suomen TE-toimiston infopaketti työnhakijalleKeski-Suomen TE-toimiston paikalliset palvelutUsein kysyttyä TE-palveluista
Yhteystiedot

E-
tjänster

Työnhaku- ja uravalmennus

Miitti: Ketterä ja maksuton rekrytointipalvelu yrityksellesi.Ammatinvalinta- ja uraohjaus.Töiden välillä blogi

Kunnari: sujuva suunta työelämään. Keski-Suomen tieto- ja neuvontapalvelujen chat ti, to ja pe klo 13-16.