Asioi meillä
Tutustu huolellisesti työnhakijan ja työnantajan asiointiohjeisiin.
Käytä asiointiin aina ensisijaisesti verkkopalveluamme. Se on kätevin tapa asioida kanssamme. Verkkopalveluun pääset kirjautumaan Oma asiointi -painikkeesta.
- Oma asiointipalvelu henkilöasiakas (asiointi.mol.fi)
- Oma asiointipalvelu yritys- ja työantaja (asiointi.mol.fi)
Toimitathan meille ainoastaan ne todistukset ja dokumentit, jotka olemme pyytäneet. Tietosuojasyistä emme voi vastaanottaa tai säilyttää asiakirjoja, jotka ovat meille tarpeettomia.
Yhteydenottopyynnön TE-toimistoon voit lähettää verkkopalvelun kautta. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit soittaa puhelinpalveluumme.
Henkilöasiakkaiden valtakunnallinen puhelinpalvelu:
p. 0295 025 500 (arkisin klo 9.00–16.15)
Työnantaja- ja yritysasiakkaiden puhelinpalvelu:
p. 0295 043 502 (klo 9.00–16.15)
1.3.2021 alkaen osa TE-palvelujen asiakkaista asioi pääasiassa oman kotikuntansa työllisyyspalveluissa ja osa asiakkaista jatkaa Pohjois-Savon TE-toimiston asiakkaana. Kuntakokeilujen aikana työnantaja-asiakkaille tarjotaan edelleen työnantaja- ja yrityspalveluita TE-toimistosta. Lue lisää työllisyyden kuntakokeiluista:
Sivu päivitetty 4.1.2023Valtakunnalliset TE-palvelut löydät nyt Työmarkkinatorilta
Päivitetty: 18.08.2023