TE-palveluiden tietojärjestelmiin tehdään muutospäivitys, jonka vuoksi sekä henkilöasiakkaan että työnantajien Oma asiointi-verkkopalvelut ovat pois käytöstä. Käyttökatko alkaa torstaina 10.10.2024 klo 16.30 ja päättyy tiistaina 15.10.2024 klo 8.00.
- TE-toimistojen henkilöasiakkaiden ja yritys- ja työnantajapalvelujen puhelin- ja chat-palvelut ovat suljettuina tietojärjestelmämuutoksen vuoksi. Yritys-Suomi-puhelinpalvelussa ja Yrittäjän talousavussa palvellaan normaalisti sekä puhelimitse että chatissa.
- Huomioithan, että myös kaikki Uudenmaan TE-toimiston palvelupisteet ovat päivityksen vuoksi suljettuina perjantaina 11.10.
- Työmarkkinatorin asiointipalvelut ovat kokonaan poissa käytöstä 10.10.2024 klo 16.30-15.10.2024 klo 8.00
Päivityksen jälkeen henkilöasiakkaan asiointipalvelut löytyvät Työmarkkinatorilta Asiointi-painikkeen kautta. Nykyinen henkilöasiakkaan Oma asiointi poistuu käytöstä.
Jos et ole saanut asiaasi hoidettua käyttökatkon vuoksi, otathan yhteyttä asiakaspalveluun heti käyttökatkon jälkeen. Käyttökatkon vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan mahdollisesti korjata jälkikäteen. Varauduthan kuitenkin myös siihen, että käyttökatkon jälkeen sekä puhelin- että verkkopalveluissa voi esiintyä ruuhkaa.
Päivityksen vuoksi myöskään Työmarkkinatorille kirjautuminen ei ole mahdollista torstaina kello 16.30 alkaen tiistaihin klo 8.00 asti. Tänä aikana ei ole mahdollista esimerkiksi luoda tai päivittää työnhakuprofiilia tai työpaikkailmoituksia.
Näin asioit käyttökatkon aikana:
- Työnhaun voit käynnistää täyttämällä lomakkeen, jonka löydät toimipaikan sisäänkäynnin luota.
- Asiakirjat voit jättää toimipaikan postilaatikkoon.
- Voit jättää yhteydenottopyynnön sähköpostitse: kirjaamo.uusimaa@te-toimisto.fi
Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.
te-updated 18.10.2024