Asioi meillä

Tutustu huolellisesti työnhakijan ja työnantajan asiointiohjeisiin.

Käytä asiointiin aina ensisijaisesti verkkopalveluamme. Se on kätevin tapa asioida kanssamme. Verkkopalveluun pääset kirjautumaan Oma asiointi -painikkeesta.

Toimitathan meille ainoastaan ne todistukset ja dokumentit, jotka olemme pyytäneet. Tietosuojasyistä emme voi vastaanottaa tai säilyttää asiakirjoja, jotka ovat meille tarpeettomia.

Yhteydenottopyynnön voit lähettää verkkopalvelun kautta. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit soittaa puhelinpalveluumme.

Henkilöasiakkaiden valtakunnallinen puhelinpalvelu:
p. 0295 025 500 (arkisin klo 9.00-16.15)

Ammatinvalinnan ja uraohjauksen ajanvaraus ja neuvonta

Työnantaja- ja yritysasiakkaiden puhelinpalvelu:
p. 0295 040 002 (klo 9.00–16.15)

1.3.2021 alkaen osa TE-palvelujen asiakkaista on asioinut pääasiassa oman kotikuntansa työllisyyspalveluissa ja osa asiakkaista on jatkanut Uudenmaan TE-toimiston asiakkaana. Kuntakokeilujen aikana työnantaja-asiakkaille tarjotaan edelleen työnantaja- ja yrityspalveluita TE-toimistosta. Lue lisää työllisyyden kuntakokeiluista:

te-updated 15.10.2024