- Tjänster som berör arbetstillstånd
- Työnhakija
- Työnantaja
- Tjänster som berör arbetstillstånd
- Aloittava yrittäjä
- Lomautettu
- Maahanmuuttaja
- Ammatinvalinta ja uraohjaus
- Asioiden käsittelyajat
- Utlänningars plockande av vilda bär och andra naturprodukter i Finland
- Foreigners picking wild berries and other natural products in Finland
- การเก็บผลไม้ป่าและผลผลิตจากธรรมชาติอื่น ๆ ของชาวต่างชาติในประเทศฟินแลนด์ (thai)
- Інформація для іноземців, що займаються збором натуральної ягоди та іншої дикорослої продукції у Фінляндії (ukraina)
- Сбор лесных ягод и другой дикорастущей продукции иностранными гражданами в Финляндии (venäjä)
- Asiakaspalvelumalli
- Aktuellt
- Evenemang
- Kontaktuppgifter
- Lokala tjänster
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- TE-live
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Työkykykoordinaattorit
- TE-palvelut 2024 -uudistus
- Vår kundservice
- Samservicekontor
- För samarbetspartners
- Dataskyddsbeskrivningar
Oulun Uusikadun asiointipaikka pidetään avoinna Pohjois-Pohjanmaan koronaepidemian leviämisvaiheessa. Muissa asiointipaikoissa asiakaspalvelu ilman ajanvarausta ei ole mahdollista 7.12.–31.12. välisenä aikana. Toimilla pyritään turvaamaan TE-toimiston palvelukyky leviämisvaiheessa.
Työnhakija- ja työnantaja-asiakkaita kehoittaan edelleen suosimaan verkko- ja puhelinpalveluja. Tänä vuonna sähköisten palvelujen käyttö on lisääntynyt merkittävästi. Työnhakijaksi ilmoittautumisista 94 % tehdään verkkopalvelussa ja esimerkiksi 99 % koulutushakemuksista jätetään verkkopalvelussa. 94 % työnantajista ilmoittaa avoimen työpaikan verkkopalvelussa sekä 79 % hakee palkkatukea verkossa.
– Asiointipaikoissamme käy nyt noin puolet vähemmän asiakkaita kuin viime vuonna samaan aikaan. Asiakkaat ovat hienosti löytäneet sähköiset asiointitavat, toteaa TE-toimiston johtaja Maire Mäki.
– Asiakasneuvontaa ja asiakaspalvelua tehdään puhelimitse sekä sähköissä palvelukanavissa, pääosin etätyönä. TE-toimistossa ei ole todettu positiivisia koronatapauksia tai joukkoalistumisia, jatkaa Mäki.
TE-palvelut siirtyvät verkkoon 2.12. lähtien
TE-palvelujen työvoimakoulutukset ja valmennuspalvelut muutetaan 2.12. lähtien verkko-opinnoiksi. Asiakkaan ei tarvitse olla asiassa yhteydessä TE-toimistoon. Koulutuksen ja valmennuksen järjestäjä tiedottaa asiakkaalle uusista toimintatavoista.
Asiakkaat palvellaan maakunnassa sähköisesti ja puhelimitse
Oulun Uusikadun asiointipaikka on avoinna arkisin klo 9–16. Asiakkaat voivat jättää asiakirjoja sekä yhteydenottopyynnön. Uusikadun itsepalvelupäätteet eivät ole käytössä.
Pudasjärven, Raahen, Kuusamon, Haapajärven ja Ylivieskan asiointipaikassa asiakaspalvelu ilman ajanvarausta ei ole mahdollista 7.–31.12. välisenä aikana. Asiakaspalvelu toteutetaan etäyhteydellä tai puhelimitse. Yhteydenottopyynnön voi jättää Oma asiointi -palvelussa.
Oulun BusinessAsemalla asiakaspalvelu ilman ajanvarausta ei ole mahdollista 7.–31.12. välisenä aikana. Työnantaja-asiakkaita kehotetaan edelleen suosimaan verkko- ja puhelinpalveluja.
Asiakirjat voi toimittaa sähköisesti
Asiakirjat voi toimittaa Oma asiointi -palvelussa sekä sähköpostitse Turvaviesti -palvelulla Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston kirjaamoon. Kaikissa asiointipaikoissa on myös postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja. Postitse asiakirjat voi lähettää osoitteella Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto, Kirjaamo, Sepänkatu 20, 90100 Oulu.
Pohjois-Pohjanmaan asiointipaikkojen aukioloajat ja yhteystiedot voi tarkistaa TE-toimiston verkkosivuilta.
Lisätiedot:
johtaja Maire Mäki, Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto, p. 0295 056 800, maire.maki@te-toimisto.fi
Henkilöasiakkaat
Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston henkilöasiakaspalveluun
https://toimistot.te-palvelut.fi/pohjois-pohjanmaa/tyonhaun-ja-verkkoasioinnin-ohjaus
Usein kysytyt kysymykset koronatilanteessa
Työnantaja- tai yritysasiakkaat
Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston yritysasiakaspalveluun
Usein kysytyt kysymykset koronatilanteessa
- Publiceringsdatum
- 2020-12-02
Uppdaterad: 29.02.2024